عجیب‌ترین مرد جهانگرد +عکس

۱۱اردیبهشت،

یک نویسنده انگلیسی در یک حرکت عجیب سفری به دور دنیا را آغاز کرده است. او در تمام دنیا به دنبال اشخاصی می گردد که دقیقا در روز تولد خودش به دنیا آمده اند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازممتازنیوز، جهانگردان اشخاصی می باشند که به منظور بازدید از مناظر طبیعی یا آثار باستانی راهی سفری طولانی به کشورهای مختلف دنیا می شوند آن ها معمولا در طول سفر خود سعی می کنند تا حدامکان از همه مناطق بازدید کنند و وقتشان را به بطالت نمی گذارند اما اشخاصی نیز به دلایل عجیبی این سفر را آغاز می کنند.

یک نویسنده انگلیسی در یک حرکت عجیب سفری به دور دنیا را آغاز کرده است که شاید بسیار ها را با خود همراه کند. او در تمام دنیا به دنبال اشخاصی می گردد که دقیقا در روز تولد خودش به دنیا آمده اند.

“ریچارد دیویس”  که در روز اول دسامبر سال ۱۹۷۴(۲۵اذر ۱۳۵۳) به دنیا آمده است به دنبال دوقلوهای تاریخی خود است. او قصد دارد تا حد امکان این اشخاص را ملاقات کند سپس خاطرات ان ها را وارد کتابش کند.

ریچارد از روز اولی که این سفر را آغاز کرده است اشخاص جالبی را ملاقات کرد که از میان ان ها یک بازیگر در امریکا، یک قهرمان بدنسازی در هلند و یک شهردار در ایتالیا را بیشتر از دیگران دوست دارد.

به گفته دیویس این کتاب نه تنها خاطرات را جمع میکند بلکه به عنوان یک تحقیق برای آن است که نشان دهد اشخاصی که در یک روز به دنیا آمده اند چه مقدار می توانند شبیه به هم باشند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.