علت اصلی بازداشت سوشا مکانی مشخص شد +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از جام نیوز: بهنام علی محمدی وڪیل سوشا مڪانی به تازگی اعلام ڪرد: اتهام اصلی سوشا مڪانی انتشار عڪس های خصوصی می باشد و این مهمترین بخش پرونده است و البته در این چند روز اخیر شایعات زیادی در این باره شنیده شده است ڪه صحت نداشته است.

علت اصلی بازداشت سوشا مکانی مشخص شد +عکس

وی ادامه داد: هفت روز قبل هم گفتم حڪم قرار بازداشت بدون وثیقه از دیدگاه من قانونی نیست و بیشتر قضات و دوستانم هم با من هم عقیده بودند و می بایستی همان روز با وثیقه آزاد می شد و خوشحالم ڪه بالاخره بعد از هفت رور این اتفاق افتاد و سوشا امروز آزاد می شود.

علی محمدی ادامه داده است: من در طول این مدت با سوشا حرف زدم و البته قبول دارم ڪه سوشا ڪمی شیطنت می ڪرد، اما این اتفاق یڪ تلنگر برای سوشا بوده است و چه بسا اگر نمی افتاد اتفاقات بدتری در راه بود و تاثیر این اتفاق تا حدی بود ڪه سوشا گفته است: ‘بعد از آزادی اول سر قبر جهان پهلوان تختی می روم و توی زندان هم فقط ڪارم شده ذڪر و دعا’. سوشا چوب ڪارش را بد جوری خورد و ما بابد ڪمڪ ڪنیم تا به فوتبال برگردد و شرایطش مساعد شود.

وی گفت: دیروز قرار بود سوشا آزاد شود، اما ڪارشناس مرخصی بود و امروز این اتفاق می افتد و ان شاالله پس از آزادی به ابن بابویه می رود و امیدوارم درس بزرگی گرفته باشد.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.