غبارروبی ۸۴ مسجد همزمان با ایام سوگواری

۲۹ آبان ،

14-329.jpg

به همت خانه شهریران جوان و همزمان با آغاز ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) و یاران ایشان ۸۴ مسجد در سطح تهران غبار روبی شد.

به گزارش تفسیری سرویس «شهری» ایسنا، حسن اشتری مدیر عامل خانه شهریاران جوان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم الحرام و آغاز برگزاری مراسم عزاداری حضرت ابا عبد ا… الحسین (ع) در سطح تهران به همت خانه شهریاران جوان ۸۴ مسجد غبار روبی و عطر افشانی شد.

وی ضمن اشاره به این نکته که لازمه تهذیب ظواهر، تهذیب باطن است تا انسان بتواند از این طریق مورد قبول شریعت مقدس اسلام قرار گیرد، افزود: جوانان تهرانی با حضور در این مراسم معنوی که یکی از سنن حسنه مسلمانان است، با غبارروبی، عطر افشانی و سیاه پوش کردن مساجد سطح تهران به منظور برگزاری مراسم سوگواری امام شهیدان (ع) و ۷۲تن از یاران ایشان این اماکن مقدس را مهیای میزبانی از عزاداران حسینی کردند.

مدیر عامل خانه شهریاران جوان ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری این قبیل برنامه ها ویژه جوانان گفت: در این برنامه ۳۰۰ نفر از اعضای خانه شهریاران جوان حضور داشتند با این امید که با زدودن غبار از خانه امن الهی و سیاه پوش کردن مساجد به فرصتی دست یابند تا با طهارت قلب خود آماده برگزاری مراسم سوگواری حضرت ابا عبد ا… الحسین (ع) و یاران آن امام همام شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.