فان پرسی : کودک درونم ” منچستر یونایتد ” را فریاد می زد

مهاجم اسبق آرسنال اعتراف کرد که از همان ابتدا نیز تلاش می کرد که به شیاطین سرخ بپیوندد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، و به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال ؛ این فوتبالیست هلندی روز گذشته با مبلغ ۲۴ میلیون یورو به اولتفرد پیوست وی چهار سال در این تیم ماندگار خواهد شد و معتقد است این بهترین و بزرگترین تصمیم است که در طول زندگی اش می گیرد.

وی در این رابطه گفت: برای من تصمیم بسیار آسانی بود چرا که پیوستن به تیمی با مشهورترین پیراهن دنیا به تامل و تفکر زیادی نیاز ندارد.

وی همچنین گفت: همه می دانند که من عاشق فوتبال هستم و خیلی هم اصولی فکر می کنم در نتیجه همیشه به دنبال تیمی بودم که برای من بهترین گزینه است در نتیجه حالا با انتخاب منچستر یونایتد احساس می کنم به آنچه می خواستم رسیده ام.

وی همچنین افزود: منچستر یونایتد، راه تنفس فوتبال است و اگر نباشد فوتبال بی ارزش می شود به بازیکنان مربیان و حتی ورزشگاه این تیم نگاه کنید من تصمیم را بر این اصول گرفتم .

او در ادامه گفت: من زمانی که به چنین تصمیماتی برخورد می کنم همیشه به کودک درونم گوش می دهم تا ببینم که او چه می خواهد این بار او فریاد می زد”منچستر منچستر…

او همچنین اضافه کرد: من به بودن در اینجا افتخار می کنم و امیدوارم بهترین را در کنار منچستر یونایتد بدست آورم امروز صبح نیز تمرین بسیار خوبی در کنار این تیم داشتم و متوجه شدم که تک تک آنها دوست دارند به من کمک کنند آنها بسیار دوستانه رفتار می کنند همانند باشگاه قبلی ام تفاوت زیادی نکرده است و اصل ماجرا مثل گذشته است./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.