فرج‌الله سلحشور: قبل از انقلاب سینما آتش زدم!!

ممتازنیوز:

141231

فرج‌الله سلحشور صبح امروز در اختتامیه جشنواره شعر و سرود انقلاب در فرهنگسرای انقلاب اسلامی اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی ماهیت سینما برای مردم روشن بود و خانواده‌های مذهبی با سینما و تلویزیون هیچ کاری نداشتند و ما به خوبی می‌دانستیم که سینما کانال ورود فرهنگ بیگانه به کشور ما است.

وی همچنین اضافه کرد : من جزء کسانی بودم که قبل از انقلاب سینما آتش زدم و متاسفانه بعد از انقلاب برای همان سینماها موزه درست شد و هنوز هم از آنها حمایت می‌شود!!

سلحشور خاطر نشان کرد: اوایل انقلاب قرار بود تنها افراد مذهبی وارد این حوزه شوند اما کم کم حتی یک نفر از آنها باقی نماند و محسن مخملباف یکی از همان افراد بود، سینما قاتل افراد خودخواه است، افرادی که تنها به دنبال شهرت هستند و تمام ارزش‌هایشان را به خاطر شهرت زیر پا می‌گذارند.

وی بیان کرد: سینمای اسلامی به دنبال دروغ نیست و حقایق را بیان می‌کند و انسان محوری ندارد، به این معنا که نظر شخصی‌اش را بیان نمی‌کند؛ همچنین سینما به دنبال زیبایی ظاهری قصه نیست و زیبایی در مکتب ما یعنی چیزی که با چشم دیده نمی‌شود.

سلحشور همچنین تصریح کرد: تنها کسی که خوب می‌داند این سینما چیست، مقام معظم رهبری هستند و ایشان بر این عقیده‌اند که باید ماهیت سینمای ما تغییر کند و بر اساس اصول دینی و اخلاقی خودمان باشد نه فرهنگ غرب، که به همه ما اثبات شده آنها دشمن ما هستند.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.