فرد شرور معروف به سعید سرطان دستگیر شد

به نوشته ظهور۱۲ » رییس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد از دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش خانی آباد با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن این محدوده خبر داده و گفت: طرح امنیت محله محور در راستای افزایش امنیت عمومی و اجتماعی و آرامش شهروندان به اجرا در آمده است.

وی افزود: روز گذشته فردی شرور برای شهروندان ساکن خیایان «میعاد» محله خانی آباد ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت کرده که این عمل او با اعتراض اهالی و ساکنین محل همراه بوده و فرد شرور اقدام به درگیری و ضرب و جرح با سلاح سرد کرده است.

سرهنگ شهبازی اضافه کرد: در همان ابتدای درگیری، یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و ماموارن برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که اراذل و اوباش مذکور با مشاهده ماموران متواری می شود اما با سرعت عمل ماموران و اجرای طرح مهار و محاصره خیابان مذکور متهم که معروف به «سعید سرطان» بود را بازداشت و برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

کلانتر ۱۵۲ خانی آباد اظهارداشت: متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر شرارت، اخلال در نظم و امنیت عمومی و سلب آسایش شهروندان اعتراف کرده و با شکایت تنظیم شده از سوی شهروندان به دادسرا منتقل شد.

منبع : جام جام آنلاین


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.