قهرمانان ۹ ماده مسابقات کشوری دو و میدانی معرفی شدند

نخستین روز مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور با مشخص شدن نفرات برتر در برخی مواد عصر پنج شنبه ۱۶ شهریور به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، در  مرحله سوم و پایانی این مسابقات که از امروز در ورزشگاه تخصصی آفتاب انقلاب تهران آغاز شده است، هادی کریمی در ۴۰۰ متر به مقام نخست رسید و در پرتاب نیزه ایوب آرخی اول شد. در دو ۱۵۰۰ متر حسین کیهانی اول شد و محمد جواد صیادی مقام نخست ۵ هزار متر را از آن خود کرد.

روح اله عسگری یکی از ۱۰ المپیکی دوومیدانی ایران در مرحله سوم رقابت ها حضور موفقی داشت و در ۱۱۰ متر با مانع به مقام نخست دست یابد.

رضا قاسمی رکورد دار ۱۰۰ متر ایران نیز با فاصله نسبت به سایر رقیبان خود در جایگاه نخست ایستاد.

محمد محسن ربانی رکورد دار پرش با نیزه ایران نیز در این ماده اول شد.

بر این اساس، در پرتاب دیسک که یکی از مورد توجه ترین رقابت های عصر امروز بود احسان حدادی نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن برای باشگاه پرسپولیس ۶۲ متر و ۸۲ سانتیمتر پرتاب کرد و به قهرمانی رسید.

حضور هادی سپهرزاد قهرمان دهگانه آسیا یکی از سخت ترین مواد دوومیدانی در ماده پرتاب دیسک و حضور محسن ربانی در تیم ۴ در ۱۰۰ متر تیم نفت تهران از نکات جالب توجه رقابت های روز نخست بود.

گفتنی است، حضور تعدادی از تماشاگران و مسوولان باشگاه پرسپولیس نیز حال و هوای تازه ای به ورزشگاه آفتاب انقلاب داده بود هر چند که حضور آنها در زمین مسابقه نیز مشکلاتی برای مسوولان برگزاری رقابت ها بوجود آورد و دقایقی باعث بی نظمی در برگزاری رقابت ها شد.

همچنین به نظر می رسد، رضا بوعذار یکی رکوردداران  ماده ۴۰۰ متر و از قهرمانان این رشته در این دوره حضور نداشت.

این مسابقات فردا با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد./مح

 

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.