مدیرعامل جدید با تغییر در باشگاه مس

مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس طی هفته جاری راهی کرمان می شود و از باشگاه مس هم بازدید می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پوستین دوز که اخیراً این مسئولیت را پذیرفته است برای بازدید شرکت و کارخانه مس سرچشمه راهی کرمان می شود و می خواهد طبق برنامه از باشگاه مس هم دیدن کند.

در صورتی که بازدید او از شرکت مس زیاد طول بکشد احتمال دارد ملاقات با عوامل باشگاه لغو شود گویا این سفر دوشنبه انجام می شود و احتمال دارد پوستین دوز در این سفر تغییرات مورد نظرش را هم لحاظ کند.

*قاسمپور مس را ترک می کند

ابراهیم قاسمپور قبل از هر تغییر و تحولی قصد جدایی از مس کرمان را دارد اخیراً شنیدیم ابراهیم قاسمپور مدعی شده است بعد از چند بازی و کسب امتیازات خوب می خواهد مس را با خاطره ای خوش ترک کند گویا قاسمپور این موضوع را به برخی بازیکنان تیم گفته است و می خواهد قبل از اینکه به هر دلیلی برکنارش کنند خود شخصاً مس را ترک کند، او منتظر فرصتی است تا چند نتیجه خوب کسب کند و کارنامه خود در مس را درخشان به پایان برساند.

*اسفندیاری هماهنگ کرد و رفت

اسفندیاری به تهران برگشت تا با اطلاع از برنامه های پوستین دوز به کرمان برگردد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان هفته بعد به کرمان بر می گردد تا پوستین دوز را در سفر به این استان و بازدید از باشگاه مس همراهی کند قرار است هفته بعد مدیر عامل جدید کارخانه مس برای سرکشی به شرکت های سرچشمه راهی این استان شود و در این سفر بازدیدی هم از باشگاه مس کرمان داشته باشد از این رو اسفندیاری هفته قبل راهی کرمان شد تا هماهنگی های درون باشگاه را قبل از سفر مافوقش به کرمان انجام دهد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.