مشهد میزبان سومین کنفرانس مجازی کامپیوتر

۲۱خردادماه،

سومین کنفرانس مجازی بین‌المللی مهندسی کامپیوتر و دانش، ۹ و ۱۰ آبان در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
به گزارش آی‌تی آنالیز این کنفرانس سالانه به ابتکار گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد و به صورت مجازی برگزار می‌شود و از جمله اهداف برگزاری آن، پیشبرد دانش و فناوری‌های نوین در حوزه مهندسی کامپیوتر و دانش، هم‌افزایی علمی و فناورانه و انتشار یافتن یافته‌های نو و بدیع در این زمینه علمی است.
دکتر محسن کاهانی، قائم‌مقام رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و دبیر سومین کنفرانس مجازی بین‌المللی مهندسی کامپیوتر و دانش گفت: این کنفرانس به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و دانش‌پژوهان و محققان تا ۲۲ تیر فرصت دارند یافته‌های علمی و پژوهشی خود را در قالب مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.
دکتر محسن کاهانی افزود: این کنفرانس‌ سالانه با تمرکز بر زمینه‌های تخصصی و بدیع مهندسی کامپیوتر و دانش برگزار می‌شود و در ۲ کنفرانس قبلی بیش از ۵۰۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که در نهایت ۱۳۵ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت و در کنفرانس به صورت مجازی ارایه شد.
دبیر سومین کنفرانس مجازی بین‌المللی مهندسی کامپیوتر و دانش با اشاره به برنامه‌های جنبی کنفرانس گفت: سخنرانی کلیدی استادان مطرح جهان در زمینه مباحث تازه و بدیع به صورت مجازی نیز برنامه‌ریزی شده است.
دکتر کاهانی افزود: در کمیته علمی این کنفرانس علاوه بر اعضای هیات علمی دانشگاه‌های داخل کشور، ۲۱ عضو هیات علمی دانشگاه‌های خارجی از ۱۳ کشور حضور دارند.
وی افزود: مقاله‌های که در کنفرانس سوم مهندسی کامپیوتر و دانش پذیرفته شوند در پایگاه IEEE Xplore digital library نمایه می‌شوند. همچنین مقاله‌های ۲ کنفرانس قبلی نیز در این پایگاه انتشار یافته‌اند.
قائم‌مقام رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به سطح علمی و حمایت بخش ایران IEEE از کنفرانس گفت: علاوه بر این، ۴ انجمن علمی تخصصی کامپیوتر، رمز، سیستم‌های هوشمند، و ماشین‌بینایی و پردازش تصویر به همراه تعدادی از آزمایشگاه‌های تخصصی و مراکز علمی و پژوهشی معتبر از این کنفرانس حمایت می‌کنند.
جزییات برگزاری سومین کنفرانس مجازی بین‌المللی مهندسی کامپیوتر و دانش در وب‌گاه این کنفرانس به نشانی http://iccke2013.um.ac.ir انتشار یافته است.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.