مظلومی: بعضی تماس‌ها تمرکز بازیکنانم را برهم زده است

۱۹م اسفند ،

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: به هیچ وجه اعتقادی به تبانی بازیکنان در بازی با فجر سپاسی ندارم اما بعضی تماس‌ها تمرکز بازیکنانم را برهم زده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج فارس، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و ذوب‌آهن افزود: بازی مهمی را بین تیم‌های آلومینیوم و ذوب آهن را شاهد خواهیم بود که برای فرار از سقوط به لیگ دسته اول بسیار حیاتی است. باید از میزبانی خود نهایت استفاده را برد. نباید بگذاریم تیمی از هرمزگان با امتیاز خارج شود و به طور قطع باید سه امتیاز این دیدار حساس را کسب کنیم.

مظلومی با اشاره به اینکه هیچ محروم و مصدومی ندارد، دربارهٔ صحبت‌هایش مبنی بر تمارض زاید در مصدومیتش تصریح کرد: به هیچ وجه تمارضی نبوده و این که می‌گویند به خاطر سه گل این بازیکن به استقلال زد، با او مشکلی دارم به هیچ وجه صحت ندارد و بعضی رسانه‌ها با دامن زدن آن سعی در ایجاد حاشیه در تیم آلومینیوم دارند زیرا همگی ما برای موفقیت آلومینیوم و بقا آن در لیگ برتر در بندرعباس به سر می بریم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان اضافه کرد:ذوب آهن تیم خوبی است و مانند آلومینیوم به هیچ وجه به جایگاه حقیقی خود دست پیدا نکرده اما در بازی فردا باید از تمامی نقاط قوت و ضعف آنها استفاده کرده و با حمایت هواداران سه امتیاز حساس این دیدار را کسب نماییم.

وی خاطرنشان کرد: در چند هفته قبل بعضی آقایان با صحبت‌های خود سعی در اتهام به بنده داشته که به هیچ وجه پاسخ نمی‌دهم، زیرا کارنامه مظلومی برای همگان ثابت شده است اما تماس های صورت گرفته با بازیکنان که مدیرعامل آن را به اثبات رسانده تمرکز بازیکنانم را برهم زده و همین موضوع مانع از کسب نتیجه مطلوب در شیراز شد وگرنه کیفیت تیم آلومینیوم در دیدار برابر نفت آبادان و پرسپولیس بر همگی اثبات شد.

مظلومی در پایان گفت: بازیکنان بومی و غیر بومی نداریم و هرکس آماده کند و برای گرفتن حقش تلاش کند در ترکیب ثابت قرار می گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.