ملت ایران هیچ‌گاه فرهنگ آزادگی را از فرهنگ عمومی خود جدا نمی‌داند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: ملت فهیم ایران با قرار دادن ارزش‌های انقلاب اسلامی به عنوان نقطه‌ تمرکز تلاش‌هایشان، همواره در راستای پاسداری از شأن آزادگی گام برمی‌دارند.

سردار حسین سلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، مهمترین نقش بسیج در پیشرفت کشور را تولید تفکر بسیجی در سطح جامعه دانست و تأکید کرد: این تفکر انگیزه‌‌های درونی افراد را به حرکت در آورده و باعث پیشرفت امور کشور با منِشی انقلابی خواهد شد.

وی افزود: تفکر و روحیه بن‌بست‌شکن بسیجی، عامل افزایش مشارکت قدرتمندانه ملی و مردمی در رفع نیازمند‌ی‌ها و حرکت رو به  جلو در کشور است.

سردار سلامی اظهار داشت: انتشار بسیج در تمامی سطوح، لایه‌های اجتماعی، نهادهای دولتی و خصوصی موجب می‌شود که روحیه انقلابی هیچ‌گاه در سطح جامعه کاهش پیدا نکند.

وی با تاکید بر اینکه هر جا روحیه بسیجی حاکم شده، کارها با استحکام خوبی پیش رفته است، تصریح کرد: تفکر بسیجی با شکافتن بن‌بست‌ها مسیر رشد و توسعه را برای کشور باز کرده و همه پیشرفت‌های علمی، فنی و صنعتی در انقلاب اسلامی ایران به‌ واسطه همین تفکر صورت گرفته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران قدرت تفکر بسیجی را ناشی از پیوند عمیق بسیجیان با ولایت فقیه دانست و افزود: تدابیر و افق‌هایی که مقام معظم رهبری به عنوان پیشوای مسلمین مطرح می‌کنند بواسطه شجره ریشه‌دار بسیج در تمامی لایه‌های جامعه نفوذ پیدا می‌کند و وقتی این اندیشه‌های متعالی از افق‌های آسمانی بر زمین جاری می‌شود باعث تولید کار و اندیشه و در نهایت ترقی کشور خواهد شد.

وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، جایگاه آزادگان در خاطره تاریخی ملت ایران را جایگاهی والا خواند و تاکید کرد: جامعه ایران به قهرمانان آزاده خود احترام می‌گذارد و هیچ‌گاه فرهنگ آزادگی را از فرهنگ عمومی خود جدا نمی‌داند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: ملت فهیم ایران نیز با قرار دادن ارزش‌های انقلاب اسلامی به عنوان نقطه‌ تمرکز تلاش‌هایشان، همواره در راستای پاسداری از شأن آزادگی گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.