مناظره خسروپناه و بسیارزیباکلام ادامه می‌یابد

۳۰ آبان ،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «زاویه» با بیان اینکه برنامه این هفته برنامه زاویه به خاطر ماه محرم پخش نمی شود، گفت: بحث دکتر خسروپناه و دکتر بسیارزیباکلام در موردآسیب‌ شناسی جریان روشنفکری در ایران ادامه می یابد.

علیرضا حائری تهیه کننده برنامه تلویزیونی «زاویه» (مجله علوم انسانی شبکه ۴ سیما) در گفت‌وگو با مهر، در مورد موضوعات و مهمانان برنامه های آتی گفت: چهارشنبه این هفته یعنی اول آذرماه که برابر با ۶ محرم است برنامه پخش نمی شود.

وی افزود: برای هفته بعد با توجه به استقبال مخاطبان و علاقه مندی حجت الاسلام خسروپناه رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و دکتر صادق بسیارزیباکلام عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برای ادامه مناظره، از این دو استاد برای ادامه بحث دعوت می گردد، البته اجرای این برنامه منوط به بازگشت دکتر خسروپناه از مسافرت واتیکان است.

حائری در ادامه سخنانش اظهار داشت: همچنین حجت الاسلام سید محمدمهدی باقری، رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم معتقد است که تکیه بیش از حد به عقل در فقه سبب سکولار شدن آن می گردد و دکتر صادق حقیقت، اعتقادی برخلاف این دارد که قرار است در برنامه ای با حضور این دو کارشناس، این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر خسروپناه و دکتر بسیارزیباکلام در برنامه ۱۷ آبان ماه در مورد آسیب‌ شناسی جریان روشنفکری در ایران به بحث پرداختند که ناتمام ماند و مورد توجه مخاطبان هم قرار گرفت که قرار است در برنامه های آتی این بحث ادامه یابد.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.