موبایل ارزان شد

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت خبری ممتاز: رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی و لوازم جانبی گفت: در یک ماه و نیم اخیر قیمت گوشی‌های همراه بین ۵ تا ۱۰ درصد کاهش یافته اما موج تقاضاها به رکود گرائیده است.

افشار فروتن در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه روند کاهشی قیمت ارز و ثبات آن در یک ماه و نیم اخیر موجب کاهش قیمت گوشی‌های گران قیمت در بازار شده است، اظهار کرد: نزدیک شدن به پایان سال در کنار این روند کاهشی موجب رونق بازار این حوزه شده و به نوعی می‌توان گفت که بازار رفته رفته به سمت شب عیدی بودن می‌رود هرچند رونق آن همچون سال‌های گذشته نیست.

وی درباره میزان این کاهش قیمت گفت: حدودا ۲۰ روز پیش آماری در این زمینه داشتیم که بر مبنای آن کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت در بازار گوشی‌های همراه اتفاق افتاده است.

او درباره واکنش مردم به این کاهش قیمت‌ها نیز عنوان کرد: متأسفانه شرایط بازار اینگونه است که هر زمان قیمت‌ها کاهشی شود، خریداران دست نگاه می‌دارند و در انتظار کاهش بیشتر می‌شوند ولی زمانیکه روند قیمت‌ها افزایشی می‌شود، خریدار هجوم می‌آورند.

به گزارش تسنیم فروتن افزود: در یک ماه اخیر هم چنین رویه‌ای را در بازار شاهد بودیم. کاهش قیمت‌ها خریداران را ترغیب به خرید نکرده اما امیدواریم با ثبات قیمت‌ها شاهد بازگشت درخواست‌ها باشیم.


آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.