مگان ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار ،تندر۹۰ ،۲۱میلیون و۵۰ هزار تومان

ابلاغ افزایش قیمت محصولات سایپا به نمایندگی ها؛

در پی کسب مجوز افزایش قیمت ،نرخ انواع محصولات سایپا در نمایندگی های فروش تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با وجود عدم اعلام رسمی افزایش قیمت خودرو از جانب سازمان حمایت ، در ابلاغیه جدید گروه سایپا به نمایندگی‌های فروش این شرکت، قیمت انواع محصولات تغییر کرده است.

بر همین اساس، هر دستگاه مگان با افزایش حدود ۷ میلیون تومانی، به قیمت ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. قیمت این خودرو قبلاً ۳۷ میلیون و  ۲۱۰ هزار تومان بود.

همچنین قیمت تندر ۹۰  محصول پرفروش پارس خودرو، با رشد ۴ میلیون تومانی از ۱۷ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان به ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده است.

پراید نیز به عنوان پرتیراژترین خودروی سایپا با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی همراه شده به طوری که قیمت هر دستگاه سایپا ۱۱۱ مدل SL که قبلاً ۹ میلیون و  ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسید به ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان رسیده و قیمت نوع SX این خودرو نیز از ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان افزایش یافته است.

همچنین قیمت هر دستگاه سایپا ۱۳۱ مدل SL با فرمان معمولی و ایربگ با رشد ۲ میلیون تومانی، ۱۲ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و قیمت مدل SX این خودرو با کیسه هوا ۱۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

بر این اساس هر دستگاه سایپا ۱۳۲ مدل SX ،با قیمت ۱۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان و مدل SL این خودرو با ایربگ را ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. قیمت سایپا ۱۳۲ مدل SX با ایربگ نیز ۱۲ میلیون و ۳۰۰هزار تومان تعیین شده است.

در عین حال، هر دستگاه تیبا با رشد قیمت حدود ۳ میلیون تومانی، ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود که قبلاً قیمت این خودرو ۱۲ میلیون و ۸۵۸ هزار تومان بوده است./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.