نخستین نیسان Juke-R

اولین نیسان Juke-R تولید شده است و آماده ی تحویل به صاحبش است.نیسان علاوه بر تصاویر این خودرو مقداری اطلاعات هم ارائه داده است.

داستان Juke-R از زمانی شروع شد که برای اولین بار به عنوان یک مدل مفهومی در نمایشگاه دبی در ماه ژانویه ۲۰۱۲ رونمایی شد.با پیشرانه ی GTR که روی آن نصب شده بود میتوانست تبدلی به یک خودروی ایده آل شود.پس از آن کار نیسان شروع شد تا آن را از یک کانسپت به یک مدل جاده ای تبدیل کند.این مدل توسط RML و با مشورت از مرکز فنی نیسان در اروپا ( NTC-E ) ساخته شده است و دارای موتور و سیستم تعلیق GTR است.

به لطف NTC-E این مدل تولیدی از مدل مفهومی پر قدرت تر است و ۵۴۵ اسب بخار از موتور ۳٫۸ لیتری V6 توربو چارجر تولید میکند.عملکرد این خودرو تضمین شده است و میتواند ظرف مدت تنها ۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت ۱۷۰ مایل ( ۲۷۲ کیلومتر ) در ساعت را تجربه کند.

علاوه بر این تغییرات فنی Juke-R چهره ی جدیدی نیز به لطف مرکز طراحی نیسان در اروپا واقع در پدینگتون – لندن دارد.این تغییرات شامل سپر جلو جدید و پکیج کربن برای دریچه های ورود هوا ی جلو و عقب و دیفیوزر آیروداینامیکی عقب می باشد.

ترجمه و گردآوری : FPS


اخبار و مقالات دنیای خودرو | Maxspeed.IR

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.