نفرت سیاستمداران آمریکایی از تام کروز

همانگونه که برخی از بازیگران هالیوودی از نفوذ خود برای حمایت از سیاستمداران استفاده می کنند، ولی همین بازیگران می توانند با اعلام بی مهابای نظرات و خواسته های خود، درکنار انتقاد تنفر سیاستمداران را موجب شوند.

تام کروز

– — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

 

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، عنوان ۱۰ بازیگر صاحب نام هالیوودی راکه با انتقاد از سیاستهای جمهوری خواهان و دموکرات ها،تنفرآنها را بر انگیخته اند، معرفی کرده است:

۱- مایکل مور
“مایکل مور” مستندساز معروف آمریکایی به دلیل ساخت فیلمهای مستند و انتقادی از سیاستهای “جورج بوش” یکی از چهره های مهم فرهنگی آمریکا است که مورد تنفر شدید سیاستمداران قرار دارد.

۶۰ درصد جمهوری خواهان این فیلمساز را رد می کنند. بزرگترین عملکردهای سیاسی “مایکل مور” انتقاد از سیاستهای جنگ طلبانه “جورج بوش” قانون سیستم خدمات درمانی اوباما و همراهی گروه ۹۹ درصد می باشد.
۲- جین فوندا

چهل و هشت درصد جمهوری خواهان ستاره فیلم “باربارلا” را به دلیل انتقاد از سیاستهای یک جانبه آنها رد می کنند. “جین فوندا” از منتقدان و مخالفان اصلی سیاستهای جنگ در عراق و ویتنام بوده است.
۳- ووپی گلدبرگ

بازیگر سیاهپوست فیلم “روح” و مجری برنامه “ویو”، همواره خاری در چشم جمهوری خواهان بوده است. ۴۷ درصد جمهوری خواهان، با تحریم فیلمها و نمایشهای او، مخالفت خود را با انتقادات “گلدبرگ” اعلام کرده اند.

او در برنامه “ویو” یکی از پرنقدترین چهره های سیاسی یعنی “بیل اوریلی”و سیاستهایش را زیر سوال برده است.

۴- اپرا وینفری

“ونیفری” که همواره از سیاست کناره گیری می کرد، در سال ۲۰۰۸ با استفاده از نفوذ خود، به حمایت از اوباما پرداخت. او در برنامه تلویزیونی معروف خود، به بررسی سیاستهای جمهوری خواهان و شکستهای آنها اشاره کرد و موجب شد، ۴۶ درصد جمهوری خواهان او را به عنوان بازیگر هالیوودی مورد تنفرشان، معرفی کنند.

۵- شاون پن

“شاون پن” از چهره های معروف همراه با انقلابیون مصر بوده، او طی ملاقاتی که با “هوگو چاوز” داشت، از سیاستهای جنگ طلبانه آمریکا انتقاد کرد و از رئیس جمهور ونزوئلا برای آزادی زندانیان آمریکایی در عراق کمک خواست.
او در سال ۲۰۱۰ به همراه “چارلی شین” به کمک مردم زلزله زده هائیتی شتافت و وقوع این زلزله را ناشی از آزمایشات آمریکا اعلام کرد.
تقدیر او از “فیدل کاسترو” موجب شد، ۴۰ درصد سیاستمداران تماشای آثار سینمایی او را بایکوت کنند.

۶- مل گیبسون

این بازیگر و کارگردان آمریکایی، یکی از منفورترین چهره های هالیوودی در میان حزب دموکرات آمریکا است. گیبسون در سال ۲۰۰۶ شدیدترین انتقادات را از سیاستهای نژادپرستانه سیاستمداران که موجب خشونت های داخلی شده بود را ارائه داد که مخالفتهای ۳۶ درصد سیاسیون را برای خود رقم زد.
۷- آرنولد شوارزینگر

هرچند این بازیگر محبوب جمهوری خواهان دو دوره به عنوان فرماندار کالیفرنیا انتخاب شد، ولی همواره یکی از چهره های منفور درمیان دموکرات ها بوده است که ۳۰ درصد رای منفی آنها را به دلیل سیاستهای نادرست علیه اتحادیه ها را به همراه داشته است.
۸- تام کروز

۲۷ درصد از دموکرات ها تماشای فیلم “عملیات غیرممکن” و “گزارش اقلیت” با بازی “تام کروز” را تحریم کرده اند. انتقادات “کروز” از سیستمهای نادرست درمانی و آزمایشات غیرقانونی مخصوصا در حیطه روانشناسی، موجب تنفر دموکرات ها از این چهره فرهنگی شده است.
۹- کلسی گرامر

ستاره فیلم “فرایزر” از مخالفان اصلی سیستم شنود مکالمات شهروندان توسط دولت آمریکا بوده است. ۱۴ درصد دموکرات ها تماشای آثار او را به دلیل برانگیختن احساسات عمومی تحریم کرده اند.
۱۰- جان وویت

ستاره فیلم “گاوچران شبانه”و “بازگشت به خانه” یکی از مخالفان اصلی سیستم جدید خدمات درمانی که توسط اوباما ارائه شده بوده و به این ترتیب، ۱۳ درصد از رای منفی دموکرات ها را بدست آورده است.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۶۶ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۸ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آمریکای, بازیگران هالیوودی, تام کروز, سیاستمداران آمریکایی

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.