نمایش فیلم برندگان جوایز کن در مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره اوکراینی

سینما پرس-گروه سینما/ فیلم‌های سینمایی «حقیقت» به نویسندگی و کارگردانی ماتائو گارونه و «سهم فرشتگان» به کارگردانی کن لوچ به ترتیب در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این دوره از جشنواره فیلم بین‌المللی فیلم اودسا نمایش داده می‌شوند.

به گزارش سینما پرس، مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره بین المللی فیلم اودسا، روز گذشته اعلام کردند که فیلم سینمایی «حقیقت» (Reality) به نویسندگی و کارگردانی ماتائو گارونه از ایتالیا در مراسم افتتاحیه این جشنواره اوکراینی نمایش داده می شود.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «حقیقت» پیش از این در بهار سال با حضور در شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن موفق به دریافت جایزه بزرگ هیات داوران این جشنواره فرانسوی شده بود.

همچنین بنابر اظهارات مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره فیلم اودسا، فیلم سینمایی «سهم فرشتگان» (The Angels` Share) به کارگردانی کن لوچ نیز در مراسم اختتامیه این جشنواره اوکراینی به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی «سهم فرشتگان» پیش از این در شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن توانسته بود جایزه بهترین فیلم از نگاه هیات داوران این جشنواره فرانسوی را به خود اختصاص دهد. فیلم های سینمایی «در مه» (In the Fog) به کارگردانی سرگی لوزنیتسا، «زباله» (Garbage) به کارگردانی فیل وولکن از ایالات متحده آمریکا، «آخرین داستان افسونگری ریتا» (Rita`s Last Fairy Tale) به کارگردانی رناتا لیتوینوا از روسیه و «خانه عروسک» (Dollhouse) به کارگردانی کریستن شریدان از ایرلند نیز از جمله برجسته ترین آثار حاضر در این دوره از جشنواره بین المللی فیلم اودسا هستند.

دنیس ایوانو؛ دبیر این دوره از جشنواره بین المللی فیلم اودسا گفت: ما هر دوره جشنواره را گسترش می دهیم، در سال جاری مراسم افتتاحیه را در سالنی با گنجایش ۱۲۰۰ صندلی برگزار می کنیم و انتظار داریم که این دوره از جشنواره اودسا ۱۰۰ هزار مخاطب داشته باشد.

این دوره از جشنواره بین المللی فیلم اودسا بین روزهای ۱۳ تا ۲۱ ژوئیه (۲۳ تا ۳۱ تیر) تابستان سال جاری کشور اروپایی اوکراین برگزار می شود.

انتهای پیام/ ع م

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۱۸۵


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.