هوش مهندسی خودتان را چک کنید +دانلود

از محبوب ترین رشته های دانشگاهی می توانیم به عمران و معماری اشاره کنیم که هر ساله متقاضیان زیادی در آن ها به رقابت می پردازند. اما گاهی می توان با بازی های ساده نیز به یک مهندس موفق تبدیل شد.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، ساخت و ساز همیشه از جمله بازی های رایانه ای بوده است که به مدل های مختلف و برای دستگاه های متفاوت دراختیار مردم قرار گرفته است. این بازی ها اغلب فکری بوده اند و گاهی نیز به حواس بسیار جمع نیاز داشته است.

به تازگی شرکت “Clock Stone” بازی جدید را طراحی کرده است که می تواند شما را ساعت ها به خودش مشغول کند و همچنین به افرادی که تصور می کنند مهندس خوبی هستند فرصتی می دهد تا خودشان را محک بزنند.

این بازی که به نام “Bridge Construction” شناخته می شود چند هفته است که وارد فروشگاه های آندروئید و ایفون شده است و در همان هفته های اول میزان بسیار زیادی نیز فروش داشت.

هدف از این بازی کمک به یک منطقه زلزله زده است و شما باید به عنوان یک مهندس با میزان بودجه ای که در اختیار دارید پل هایی را برای ارتباط با این منطقه بسازید.

در ابتدای بازی شما تنها وسایلی مانند چوب را در اختیار دارید و باید با توجه به هوش مهندسی خود پل ها را بسازید. در ساختن پل ها باید میزان فاصله بین دره ها و همچنین فشار وارد شده به تک تک بخش های پل را اندازه گیری کنید.

پس از اینکه پل را ساختید باید آن را مورد آزمایش قرار دهید. اگر بتوانید دو خودروی سواری کوچک را از روی پل عبور دهید، پل مورد تایید قرار می گیرد و اگر بتوانید تو کامیون را از روی آن عبور دهید امتیاز بیشتری کسب می کنید.

این بازی شاید در ابتدا بسیار آسان باشد اما با گذر زمان و رد کردن چند مرحله به جایی می رسید که مجبور هستید ساعت ها برای ساختن یک پل تفکر کنید.

“Bridge Construction” می تواند برای اوغات فراقت شما بسیار عالی باشد و همچنین میتواند به شما کمک کند تا استعداد خودتان را در ساخت پل ها بیابید.

برای دانلود نسخه آندروئید این بازی اینجا را کلیک کنید.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.