واکنش یک پرسپولیسی به شایعه خودکشی‌ اش

سایت خبری ممتاز نیوز: 

مهرداد اولادی گفت: خیلی‌ها تصور می‌کنند من فوتبال را کنار گذاشته‌ام در حالی که اینگونه نیست و من عاشق فوتبالم و دوست ندارم در ۳۰ سالگی فوتبال را کنار بگذارم. گاهی اوقات فوتبالیست اسیر حاشیه می‌شود بخصوص بازیکنانی که مورد توجه هستند بیشتر دچار حاشیه می‌شوند و من هم از این قاعده مستثنی نبودم.

وی ادامه داد: در مورد من خبرهای زیادی منتشر شد. اینکه او از فوتبال خداحافظی کرده و یا خودکشی کرده است. در حالی که من ساعد دستم آسیب دیده بود. به هر حال من باید یک خانواده هم اداره می‌کردم و گاهی اوقات آدم در این روزگار کم می‌آورد. گلایه‌ای از کسی ندارم و می‌گویم‌ای کاش به حرف‌های برخی از دوستانم گوش می‌کردم. زمانی محمودرضا فاضلی در آلمان خیلی من را نصحیت می‌کرد اما متاسفانه به حرف‌های او و نکونام گوش ندادم. حالا حسرتش را می‌خورم. دوست دارم دوباره به لیگ بر‌تر برگردم.

مهاجم سابق ملوان تصریح کرد: اگر می‌خواهم در لیگ بر‌تر بازی کنم بخاطر پول نیست بلکه سطح خود را در لیگ بر‌تر می‌دانم. اکنون پیشنهاد ۴۰۰ میلیون تومانی از تیم لیگ یکی برای یک نیم فصل دارم اما دوست دارم در لیگ بر‌تر بازی کنم. می‌خواهم تصمیم درستی بگیرم.

وی در مورد احتمال حضورش در ملوان گفت: از استیلی باید تشکر کنم که در مصاحبه‌ای گفته بود اگر اولادی آماده باشد او را می‌خواهم. استیلی، گل‌محمدی و پیروانی در زمانی که من در جوانی در پرسپولیس بودم خیلی به من کمک کردند. استیلی در زمان مربیگری هم حواسش به من بود. البته هنوز پیشنهاد رسمی از ملوان نداشته‌ام.

منبع : قدس آنلاین

باز نشر: www.momtaznews.com |سایت ممتاز نیوز | اخبار ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.