وحشتناک ترین ترن های هوایی + تصاویر

۰۷خردادماه،

به گزارش سرویس بین الملل نورنیوز ؛ یکی از مهیج ترین وسیله های بازی در پارک های تفریحی ، ترن هوایی آن است . وحشتناک ترین و دلهره آور ترین ترن های هوایی دنیا عبارتند از : 

ترن هوایی اوهیو :‌ مسافران این ترن با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت ۴۵۰ درجه می چرخند ! 

ترن هوایی کلوسوس : بلندترین ترن هوایی جهان آزامان ۱۹۷ فوت ارتفاع دارد و از چوب ساخته شده است. 

ترن هوایی کینگ داکا : ارتفاع ۴۵۶ فوتی این ترن هوایی سبب شده بلندترین ترن در سراسر جهان نام بگیرد. این ترن در نیوجرسی آمریکا واقع شده است. 

ترن هوایی برج وحشت ۲ : سرعت این ترن هوایی که در کویینزلند استرالیا واقع شده به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد. ارتفاع آن در بلندترین نقطه ۳۷۷ فوت است. 

ترن هوایی ال تورو : زاویه فرود این ترن به ۷۶ درجه رسیده و شامل پستی و بلندیهای فراوانی است . ترن ال تورو در نیوجرسی واقع شده است. 

ترن هوایی آتش فشان : این ترن هوایی بر روی کوه آتش فشانی ویرجینا بنا نهاده شده و در فاصله ۱۵۵ فوتی از سطح زمین قرار دارد.

ترن هوایی سوپرمن : ترن هوایی تگزاس در ارتفاع ۱۳۵ فوتی تا ۳۶۰ درجه می چرخد. 

ترن هوایی فرمول روسا :‌ ابوظبی دارای سریعترین ترن هوایی جهان است . این ترن در مدت ۵ ثانیه به سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت می رسد. 

ترن هوایی تاکابیشا : استفاده کنندگان از این ترن که در ژاپن واقع شده است با سرعت ۶۲ کیلومتر بر ساعت چرخش ۱۲۱ درجه ای را تجربه می کنند. 

ترن هوایی جانیت : در این ترن شما تا طبقه چهاردهم یک ساختمان معمولی بالا برده می شوید و چرخش ۷۹ درجه ای به هنگام فرود را تجربه خواهید کرد.

ترن هوایی میلینوم فورس : در سال ۲۰۱۰ به آن لقب بهترین ترن هوایی فولادی جهان اعطاء شد . این ترن ار اوهیو واقع شده و در فهرست ۱۰ ترن هوایی سریع ، بلند و هیجان انگیز جهان قرار دارد. 

ترن هوایی فراموشی : این ترن با ۱۹۷ فوت ارتفاع در انگلیس واقع شده است.


سایت خبری تحلیلی نور نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.