ورود اونس طلا به کانال۱۰۰۰دلاری

۲۵اردیبهشت،

ورود اونس طلا به کانال۱۰۰۰دلاری | چاپ |
چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۳:۲۶

بینا- رئیس بخش تحقیقات بازار موسسه مالی فیلیپ کاپیتال پیش بینی کرد قیمت جهانی طلا به زودی به کمتر از ۱۲۰۰ دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.
” راجینی پانیکر” رئیس بخش تحقیقات بازار موسسه فیلیپ کاپیتال در مصاحبه با سی ان بی سی تاکید کرد: قیمت طلا پس از تثبیت بین ۱۵۲۵ تا ۱۸۰۰ دلار در هر اونس برای بیش از ۱۸ تا ۱۹ ماه اکنون به کمتر از ۱۴۰۰ تا ۱۴۹۵ دلار رسیده است.
بر اساس این گزارش، وی در ادامه تصریح کرد: قیمت طلا اواسط آوریل نیز به کمتر از ۱۳۲۲ دلار رسید که این پایین ترین رقم از سال ۲۰۱۱ میلادی بوده است. اکنون قیمت طلا نسبت به ماه های قبل در سطح پایین ترین تثبیت شده است بنا براین احتمال کاهش بیشتر قیمت جهانی این فلز وجود دارد.
وی همچنین پیش بینی کرد: با توجه به نوسانات قیمت طلا در هفته های اخیر احتمال کاهش قیمت طلا به کمتر از ۱۲۰۰ دلار در هر اونس وجود دارد. سبب اصلی افزایش مجدد قیمت طلا در روزهای قبل افزایش تقاضا از سوی بازارهای چین و هند بوده است که با کاهش مجدد تقاضا از سوی این کشورها بار دیگر شاهد کاهش قیمت طلا خواهیم بود.
به اعتقاد کارشناسان اقتصادی اقدامات دولت هند در کاهش تقاضا و واردات طلا نیز تاثیر بسیاری بر افت احتمالی قیمت طلا خواهد داشت. هند بزرگترین بازار طلای جهان به شمار می رود./طلا


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.