ورود جبری و بدون مجوز عوامل ریاست دانشگاه پیام نور به دفتر بسیج

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هفتکل از ورود جبری و بدون اجازه عوامل ریاست دانشگاه با فرمان رئیس دانشگاه به دفتر بسیج خواهران خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی ابراهیم امیرجانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هفتکل گفت: پس از چند روز عدم حضور در دانشگاه (بدلیل مشغول بودن به امتحانات و …) هنگامی که دوشنبه چهارم خردادماه به دفتر بسیج خواهران دانشگاه رفتیم، متوجه شدیم که درب این واحد بدون اجازه و هماهنگی با بسیج دانشجویی توسط عوامل حراست دانشگاه و با هماهنگی «هدایت الله آقنوت» رئیس دانشگاه باز شده است و کولر گازی اتاق را برده اند. باتوجه به اینکه در اتاق مربوطه، اسنادی از بسیج خواهران نگهداری میشده است، وقتی دیدیم فایلهای محل نگهداری اسناد بسیج خواهران، باز است بیشتر نگران شدیم و با بررسی بیشتر متوجه شدیم برخی اسناد موجود در کمدها و فایل های بسیج نیز مفقود شده است.

این در حالی است که هیچ گونه هماهنگی قبلی مبنی بر دریافت اجازه ورود به واحد خواهران با بسیج دانشجویی صورت نگرفته است.

امیرجانی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته، در حال حاضر این موضوع از طریق مسئولان استان در حال پیگیری می باشد.

روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی تاکید کرد: اینگونه رفتارها در حالی صورت می‌گیرد که اسفند سال ۹۲ نیز خبر ضرب و شتم مسئول بسیج دانشجویی همان دانشگاه توسط هدایت الله آقنوت (رئیس دانشگاه) در رسانه‌ها باعث تعجب شده بود. که موضوع با وساطت برخی مسئولان و نجابت مسئول بسیج دانشجویی، از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری نشد.

ماجرای اسفند۹۲ از این قرار بود که طی جلسه‌ای که به منظور رفع برخی اختلاف نظرها بین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد هفتکل با ریاست این دانشگاه برگزار گردید «هدایت الله آقنوت» در اقدامی خارج از شأن فرهنگی و علمی دانشگاه، سخنان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه را برنتافت و پس از توهین‌های لفظی، اقدام به زدن مشت و سیلی به صورت وی کرد!

امیرجانی درخصوص آن درگیری گفت: در آن روز مسئول روابط عمومی دانشگاه و یکی دیگر از کارمندان که در آنجا حضور داشت که این دو نفر بنده را گرفتند و رئیس دانشگاه با مشت و سیلی به جان من افتاد.

عمده اختلاف بسیج دانشجویی با ریاست دانشگاه در خصوص اختلاف افکنی وی بین نیروهای ارزشی و ایراد تهمت به مسئولان اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هفتکل بوده است.
به هر حال کاملا مشخص است که در صورتی که موضوع توهین و سیلی زدن به صورت مسئول بسیج دانشجویی از ابتدا با جدیت پیگیری می شد و به سرانجام می رسید امروز شاهد اینگونه رفتارها و اقدامات از سوی مسئولان این دانشگاه نبودیم و مسلماً اگر این ماجرا با برخورد مناسب پیگیری نشود در آینده شاهد اقدامات بدتری خواهیم بود.

از مسئولان ارشد دانشگاه پیام نور ، انتظار می رود که جهت اعاده حیثیت محیط علم و جلوگیری از خدشه دار شدن شأن دانشگاه و جلوگیری از متشنج شدن فضای دانشگاه هر چه سریعتر با مسئولان خاطی برخورد جدی نمایند.

لازم به ذکر است رئیس دانشگاه با مسئولین قبلی بسیج نیز رفتار بهتری نداشته است و سابقه توهین به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه در کارنامه گذشته وی نیز دیده می شود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.