وظیفه سازمان دانش آموزی جهت دهی فعالیت ها به سمت تربیت دینی است

۲۳اردیبهشت،

روزیطلب سازمان دانش آموزی را مسوول ساماندهی فعالیت های دانش آموزی دانست و گفت:وظیفه این سازمان جهت دهی تمامی فعالیت هابه سمت تربیت دینی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، محمدحسین روزیطلب درگردهمایی مسوولین سازمان دانش آموزی ادارات آموزش وپرورش سراسر استان که به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد برگزار شد گفت: وظیفه ما این است که درمقابل جنگ نرم دشمن با ترویج تعلیم و تربیت مقاومتی راه رشدوکمال دانش اموزان را فراهم کنیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش فارس باشاره به اینکه بایدفرزندان جامعه را طوری تربیت کنیم که در عین اینکه امکان استفاده از ابزار و امکانات تکنولوژیک را دارند از آن استفاده صحیح کنندگفت: تربیت گلخانه ای وایجادمحیط استریلی که امکان کسب تجربه راازدانش آموزبگیرد هدف ما نیست.
 
وی تربیت دینی را نوعی تربیت مقاومتی دانست وگفت:امروز را ه مقابله با هجمه های مختلف دشمن این نوع تربیت است.
 
روزیطلب اظهار داشت:کار تربیت انتها ندارد و همان‌گونه که قرآن خط سیر انسان را تا قرب الهی تصویر می‌کند و بازگشت را به خدا می‌داند، آدمی در خط سیر هستی همواره در مسیر رشد و کمال قرار داشته و باید به تربیت خود بپردازد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش فارس بااشاره به اینکه امروزه باتوجه به گسست مرزهای ایدئولوژیک و گسترش امکانات ارتباطی و تکنولوژیک ذهن دانش‌آموزان تنها در مدرسه شکل نمی‌گیرد گفت: نسل کنونی نسلی پویا می باشند که سرعت رشد فراگیری علوم وتکنولوؤی دراین نسل بسیار سریع وپرشتاب است
 
روزیطلب به سیاست های کلی تحول درآموزش وپرورش که اخیرا”توسط رهبر انقلاب به آموزش وپرورش ابلاغ شده است افزود:دراین سیاست ها برتربیت نسلی مومن،پرکار،امیدوار،بانشاط،حقیقت جو،آزادمنش ومسوولیت پذیر اشاره شده است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.