وقتی که قالیباف میان انبوه هوادارانش مورد استقبال قرار گرفت و بدرقه شد

۱۴اردیبهشت،

عصر امروز قالیباف در همایش تبلیغاتی ‌”جهاد ادامه داد” حضور یافت و حواشی بسیاری را با خود به این همایش آورد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حدود ساعت ۱۶ همایش انتخاباتی “جهاد ادامه دارد” در سالن همایش سیدالشهدا و در میان انبوهی از جمعیت با خواندن متنی احساسی از سوی مجری این همایش آغاز شد.
 
حضور پرویز پرستویی همه را دچار سوءظن کرد

در میانه همایش مجری برنامه با آوردن نام پرویز پرستویی و ارادت خود به وی کنجکاوی همه حاضران را برانگیخت و همه را با این سوال بزرگ مواجه کرد که آیا پرویز پرستویی آمده که بگوید در انتخابات ریاست جمهوری حامی محمدباقر قالیباف شهردار کنونی تهران است و پس از حضور حاج ناصر واقعی ‌آژانس شیشه‌ای در همایش کمی از ابهام حضور پرویز پرستویی برطرف شد.
 
از آنجایی که نام این همایش “جهاد ادامه دارد”‌ بود مشخص شد که قرار است که در این همایش فیلم حاج کاظم و حاج ناصر به نمایش گذاشته شود.  
 
پس از اینکه فیلم حاج کاظم در روی پرده سالن همایش به تصویر کشیده شد پرویز پرستویی به همراه کارگردان این فیلم به روی سِن آمدند تا به حاضران توضیح دهند که چرا در این هماشی حضور یافته‌اند.
 
پرویز پرستویی پس از اینکه دغدغه‌هایش را دربارهٔ جانبازان توضیح داد گفت با وجود اینکه مدت‌هاست محمدباقر قالیباف را می‌شناسد و از نزدیک دربارهٔ اقداماتش اطلاع دارد تصمیم ندارد وارد موضوعات انتخاباتی شود و از شهردار تهران حمایت کند.  
 
هجوم حاضران برای دریافت بسته‌های پذیرایی 

پس از اینکه همایش به اتمام رسید از آنجایی که تعداد بسیاری در این همایش حضور داشتند برای اینکه بتوانند بسته‌های پذیرایی را دریافت کنند، به جایگاه توزیع این بسته‌ها هجوم بردند.  
 
حاضران شعار قالیباف بسیجی حمایتت می‌کنیم سر می‌دادند

همچنین قالیباف در همایش جهاد ادامه دارد با شعارهای متعددی مواجه شد؛ این شعارها شامل “قالیباف رزمنده رئیس‌جمهور آینده”، “قالیباف بسیجی حمایتت می‌کنیم” مواجه شد؛ قالیباف هم زمان ورودش و هم در زمان خروجش از همایش با سیل خروشان حامیان خود روبرو شده بود.
 
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.