ولایتی: تا آن جا که من می‌دانم قرار نیست حدادعادل از ائتلاف خارج شود/ امکان دارد نفر چهارمی به لیست اضافه شود

۳۱فروردین۱۳،

علی اکبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان در نشستی خبری که در پژوهش‌گاه باقرالعلوم برگزارشد، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که آیا منوچهر متکی به نفع شما از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری کنار خواهد کشید، گفت: من با متکی در این مورد صحبتی نداشتم.

همچنین ولایتی در پاسخ به سوالی درخصوص این‌که بعضی‌ معتقد می باشند که ثبت‌نام هر سه عضو ائتلاف پیشرفت به نوعی از هم گسیختگی محسوب می‌شود،افزود: من چنین اعتقادی ندارم و از نظر من حتی ثبت‌نام هر سه عضو این ائتلاف نوعی نقطه قوت برای ما محسوب می‌شود، زیرا همه آنها از امکانات موجود استفاده می‌کنند.

اهم اظهارات عضو ائتلاف پیشرفت را به نقل از ایسنا می آید:

* اگر مردم به ائتلاف‌ما رای دهند و دولت آینده تشکیل شود، از هر سه کاندیدای ائتلاف همچنین اشخاص باتجربه‌ای که به ما کمک کردند، استفاده می‌کنیم.
*{ در پاسخ به این سوال که آیا حدادعادل از ائتلاف خارج خواهد شد و آیا این که می‌گویند قرار است لاریجانی برای ائتلاف پیشرفت اعلام کاندیداتوری کند، صحیح است؟}، گفت: تا آن جا که من می‌دانم قرار نیست حدادعادل از ائتلاف خارج شود و لاریجانی نیز تا امروز به طور علنی ابراز علاقه‌ای برای حضور در ائتلاف پیشرفت نداشته است.

*{در رابطه با این‌که گفته می‌شود در ائتلاف پیشرفت انحراف‌هایی صورت گرفته است}:مبنای من این است که اگر کار سیاسی انجام می‌شود باید متناسب با اخلاق‌مداری باشد و باید بگویم که از نظر من به کار بردن کلمه انحراف درست نبوده و با اخلاق‌مداری در تعارض است.

* در حال حاضر سه نفر برای ریاست جمهوری ثبت‌نام می‌کنند و این فرصت تا آستانه انتخابات و هنگامی که احتمال انصراف ۲ نفر دیگر وجود داشته باشد، ادامه دارد به هرحال ما نگفته‌ بودیم که ۳ نفر ثبت نام نمی‌کنند؛ حتی امکان دارد نفر چهارمی نیز به لیست اضافه شود.
/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.