پاسخ خوانندگان خبرآنلاین : بلاتکلیفی سهامداران بانک تات تا اطلاع ثانوی!

نه ماه پس از انتشار این خبر که البته همه آن را شایعه می دانستند در روز ۱۴ تیرماه امسال آب پاکی به دستان سهامداران این بانک ریخته شد. بانک مرکزی نام بانک تات را از لیست بانک ها حذف و نام بانک آینده را در لیست اسامی بانکهایی که مدیران آن دارای تایید صلاحیت از بانک مرکزی هستند، قرارداد.
پس از آن بود که خبرهای هشدار آمیز برای تبدیل نام بانک تات به آینده از سوی بانک مرکزی آغاز شد به نحوی که در کوچه و خیابان روی تابلوهایی که بانک تات جای گرفته بود پرچم سفیدی به نام آینده نصب شد.
از همان روز تا کنون سهامداران بانک تات در بلاتکلیفی برای خریدو فروش سهم خود به سر می برند و اگرچه در همان روزهای اولیه ادغام وعده شده بود که سهام این سهامداران به نام آینده تغییر خواهد یافت و اجازه خرید و فروش خواهند داشت.
از چهاردهم تیرماه تا کنون سه ماه می گذرد و تنها بلاتکلیفی نتیجه این همه وعده مسوولان بانک مرکزی برای سهامداران بانک تات بوده است.
برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: بنده سهام بانک تات را در سال ۸۹ خریداری نمودم. متاسفانه از اذر ماه سال ۱۳۹۰ امکان خرید و فروش این سهام در بورس وجود ندارد و بنده که در مضیغه مالی هستم واقعا نمی دانم که با توجه به بلاتکلیفی بین سازمان بورس و بانک مرکزی تا کی میبایست تاوان عدم وجود مدیریت صحیح بانک مرکزی را بدهم.
خواهشمندم از مسوولان بانک تات یا اینده و بورس پیگیری نمایید.
این درحالی است که پیگیری های خبرآنلاین از روابط عمومی بانک مرکزی تنها یک جواب در برداشت: به زودی مشکل حل خواهد شد.
وقتی می پرسیم این بزودی چه زمانی است؟ روابط عمومی این بانک تاکید می کند: این جوابی است که بخش مربوطه به ما داده و ما چیز بیشتری نمی دانیم.
بنابراین پیگیری های خبرآنلاین برای خوانندگان خبرآنلاین یک نتیجه در برداشت بلاتکلیفی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.