پرده برداری از فیس لیفت هیوندای النترا

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

پس از انتشار یافتن تیزرهایی از مدل‌های فیس لیفت النترا یا آوانته، اکنون هیوندای رسماً از این سدان کوچک خود در کره جنوبی پرده برداری کرده است. در این مدل طول خودرو با ۲۰ میلی متر افزایش نسبت به مدل قبلی به ۴۵۵۰mm رسیده در حالی که فاصله بین دو محور همان ۲۷۰۰ میلی متر باقی مانده است. در نتیجه سپرهای جلو و عقب ۵ و ۱۵ میلی متر گسترده تر شده‌اند.

2014 Hyundai Avante - Elantra facelift

۲۰۲۴ Hyundai Avante – Elantra facelift

نمای جلوی النترا با تجدیدنظر در سپر جلوی، پنجره مشبک رادیاتور و چراغ مه شکن همراه با نوار LED کامل‌تر از قبل شده است و همچنین در عقب خودرو نوار های LED به کار رفته و با دستگیرهایی از جنس کرم و طراحی دوباره رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی تغییرات خارجی کامل شده است.

2014 Hyundai Avante - Elantra facelift

۲۰۲۴ Hyundai Avante – Elantra facelift

اما در داخل هیوندا می‌گوید دریچه هوای مرکزی نقل مکان کرده و در قسمت بالاتری از داشبورد قرار گرفته است و برای بهبود راحتی راننده دسته صندلی را بلندتر از قبل کرده است.
از دیگر تغییرات داخل کابین می‌توان به صفحه نمایش دیجیتال ۳٫۵ اینچی و دریچه هوا برای سرنشین عقب و تهویه صندلی اشاره کرد. همچنین سیستم هوشمند پارک و سیستم تازه فرمان که سازنده آن یک شرکت کره ای است اشاره کرد.

2014 Hyundai Avante - Elantra facelift

۲۰۲۴ Hyundai Avante – Elantra facelift

همچنین یک موتور دیزل ۱٫۶ لیتری با قدرت ۱۲۶hp/279Nm که در هر ۱۰۰ کیلومتر ۵٫۴ لیتر می‌سوزاند، با یک گیربکس دستی گره خورده است. با نصب یک گیربکس خودکار، مصرف سوخت به ۶٫۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد که با تکنولوژی سیستم توقف – آغاز (stop-start technology) همراه است. علاوه بر این یک موتور ۱٫۸ لیتری بنزینی با قدرت ۱۴۸hp/178Nm قابل سفارش است.
این مدل در سه ماه چهارم سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

ترجمه : سید نیما داوری

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.