پروژه‌های با توجیه اقتصادی بیشتر در اولویت قرار دارد

مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به انبوه پروژه‌های نیمه تمام در کشور تصریح کرد: صندوق توسعه پذیرفته که تسهیلات به طرح‌های با توجیه اقتصادی بیشتر تعلق گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فلاح ـ مدیر عامل بانک تجارت ـ در مراسم انعقاد قرارداد عاملیت با صندوق توسعه ملی گفت: بانک تجارت با توجه به تجربه‌ای که از حساب ذخیره ارزی داشته است برای امضای قرارداد عاملیت با صندوق توسعه ملی وسواس بیشتری داشت.

وی افزود: هدف این است که منابع کشور به صورت بهینه صرف پروژه‌های اقتصادی شود و در این راستا پروژه‌های با توجیه اقتصادی بیشتر در اولویت قرار دارند.

فلاح با بیان این‌که با انبوه پروژه‌های نیمه تمام در کشور روبرو هستیم گفت:‌در چنین شرایطی شاهدیم که پروژه‌های جدید نیز شروع می‌شوند.بنابراین امیدواریم با تلاشی که صورت می گیرد منابع صرف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تحول و توسعه کشور شود.

مدیر عامل بانک تجارت با بیان این‌که در زمینه نفت و گاز چند قرارداد را آماده کرده‌ایم گفت: اعتقاد داریم که اگر تولید کشور مورد حمایت قرار بگیرد می‌توانیم آن را جایگزین کالاهای وارداتی کنیم و بخشی از فشارهای ناشی از تحریم را از بین ببریم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.