پیش بینی اریکسون از آینده شگفت‌انگیز دیتا

کمپانی اریکسون سخت افزار مورد نیاز کمپانی های حامل تلفن همراه را می سازد و بخش بزرگی از ترافیک داده از طریق شبکه های این شرکت انتقال می یابد.
اریکسون ترافیک داده عبوری از شبکه های خود در ماه ژوئن ۲۰۱۲ را همراه با گزارش بازار به تازگی جمع آوری کرده است. اریکسون در گزارشی طولانی اطلاعات مربوط به ترافیک گوشی های هوشمند و کامپیوترهای شخصی را در حال و آینده مورد بررسی قرار داده است.
این کمپانی تولید کننده سخت افزار پیش بینی کرده که تعداد مشترکان استفاده کننده از دیتا به صورت بیسیم تا سال ۲۰۱۷ به عدد ۵ میلیارد می رسد. اریکسون همچنین گفته که به احتمال فراوان ترافیک داده های بیسیم در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۵ برابر بیشتر از امسال خواهد بود.
در نمودار جالبی که این شرکت منتشر کرده رشد شگفت انگیز و باور نکردنی استفاده از گوشی هوشمند در ۵ سال آینده به وضوح قابل مشاهده است. همانگونه که در نمودار مشخص است رشد استفاده از داده از طریق کامپیو ترها و تبلت ها بسیار بیشتر از تلفن های همراه خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Ericsson، برای مطالعه گزارش کامل این تحقیق و مشاهده نمودارهای بیشتر در مورد رشد استفاده از داده در شبکه های بیسیم می توانید به وب سایت شرکت اریکسون مراجعه کنید.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.