چند خبر از جشنواره فیلم کودک

۲۶ خبرنگار نوجوان در مشارکت با روابط عمومی جشنواره به انعکاس اخبار بیست و ششمین حضور پروانه ها در آوردگاه سینمای ایران می‌پردازند.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به منظور انتخاب این خبرنگاران طی هفته آینده فراخوان نام‌نویسی نوجوانان علاقه‌مند به انجام وظیفه خبرنگاری در این جشنواره از طرف روابط عمومی منتشر می‌شود و پس از پایان مهلت فراخوان از کلیه ثبت‌نام کنندگان آزمون گزینش به عمل می‌آید.

نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ ساله مجاز به ثبت نام در این فراخوان هستند که برگزیدگان در آزمون گزینش، پس از پذیرش در مصاحبه حضوری به عنوان خبرنگار نوجوان به تیم روابط عمومی جشنواره اضافه می‌شوند و بخش‌های خاصی نیز در بولتن و سایت جشنواره برای این خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

جشنواره فیلم کودک، فرصتی برای محک زدن خلاقیت هنرمندان است

جهانبخش سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: جشنواره فیلم کودک ونوجوان فرصتی برای محک زدن میزان خلاقیت هنرمندان است.

این بازیگر افزود: هنرمندان از کارگردان تا بازیگر منتظرند که کارهایی که خلق کرده اند در جشنواره شرکت کند و تفکر،ماندگاری و نبوغ و خلاقیتشان را محک بزنند.

وی در ادامه در رابطه با لزوم برگزاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم کودک زمانی که در اصفهان برگزار نمی شد مانند زاینده رود بی آب این روزها بود و رونقی نداشت.

بازیگر سریال قصه های مجید اظهارداشت: این جشنواره در زمان برگزاری‌اش شور و شوق خاصی را به اصفهان می‌آورد. درواقع جشنواره شادی را به مردم اصفهان هدیه می‌کند و باعث می‌شود که هنرمندان شهر نیز به تکاپو بیافتند.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۷ تا ۲۱ مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.