ژاپن قهرمان وزن ۶۶کیلوگرم کشتی آزاد شد

 تاتسوهیرو یونیمیتسو از ژاپن عصر امروز (شنبه) در دیدار نهایی وزن ۶۶ کیلوگرم، ”سوشیل کومار” قهرمان سال ۲۰۱۰ جهان از هندوستان را در دو وقت متوالی و با نتایج یک بر صفر و ۳ بر یک شکست داد و قهرمان شد.

در دیدارهای رده بندی نیز کشتی گیران قزاقستان و کوبا به ترتیب با برتری مقابل کشتی گیران ترکیه و جمهوری آذربایجان به طور مشترک به مدال برنز رسیدند.

مهدی تقوی از ایران، تاتسوهیرو یونیمیتسو از ژاپن، جبرییل حسن اف از جمهوری آذربایجان، لیوان لوپز آزکوی از کوبا، لئونید بازان از بلغارستان، آلن گوگایف از روسیه، اختیار نوروزاف از ازبکستان، اکژورک تاناتاروف از قزاقستان، عمر عبدو از مصر، حاتم بن آل یچ از تونس، هایسلان گارسیا از کانادا، جارد فریر از آمریکا، علی شعبان اف از بلاروس، دیوید صفریان از ارمنستان، سوشیل کومار از هندوستان، اوتار توشیشویلی از گرجستان، اندرو کویاتکوفسکی از اوکراین، سلیم خان یوسف‌اف از تاجیکستان و رمضان شاهین از ترکیه، کشتی گیران وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی آزاد حاضر در بازی المپیک لندن بودند.

مسابقه های کشتی آزاد بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن، بعدازظهر روز جمعه با رقابت های دو وزن ۵۵ و ۷۴ کیلوگرم در ورزشگاه ”اکسل” شهر لندن آغاز شد.

مسابقه های سه وزن ۶۰، ۸۴ و ۱۲۰ کیلوگرم، روز شنبه پیگیری شد و رقابت های دو وزن ۶۶ و ۹۶ کیلوگرم، امروز (یکشنبه) در حال برگزاری است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.