کتاب مدیریت بر نوآوری پایدار از سوی موسسه کار انتشار یافت

معاون آموزش موسسه کار و تامین اجتماعی از انتشار کتاب مدیریت بر نوآوری پایدار از سوی موسسه کار و تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هفده تن در خصوص انتشار این کتاب گفت: این کتاب یکی از ارزشمند ترین منابع منتشر شده در خصوص کارآفرینی دانش بنیان و نوآوری است.
وی افزود: این کتاب از سوی یکی از مدیران موفق در عرصه فناوری های مدرن و شرکت های دانش بنیان و مولف منابع متعدد علمی در این خصوص که ۲۵ اختراع را نیز در مراجع بین المللی به ثبت رسانده به رشته تحریر در آورده است.
هفده تن تصریح کرد: در این کتاب چکیده ای از اندیشه های نوآوری، آینده نگری و فعالیت های دانش بنیان شرکت ها، سازمان ها و دولت های کارآفرین در چارچوب ایده های ناب و ابزارهای مدیریتی نو و بی بدیل و با هدف دمیدن روح نوآوری در کالبد اقتصاد جهانی در محدوده های متنوعی از بخش های مختلف اقتصادی و کسب و کار نظیر تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات ict انرژی پاک و تجدید پذیر، مراقبت های پزشکی، نانو تکنولوژی و ژنتیک و بیوتکنولوژی با شیوه ای زیبا و کم نظیر و با بیانی شیوا به تصویر کشیده شده ا ست.
*برگزاری نشست علمی در موسسه کار
بابایی مدیر کل روابط عمومی موسسه کار و تامین اجتماعی ضمن اشاره به برگزاری نشست علمی بررسی تطبیقی کار آفرینان ایران و کشورهای عضو gem اظهار داشت: در این نشست علمی پرنورتوماس شات رئیس سازمان دیده بان جهانی کار آفرینی gem به ارایه یافته های پژوهشی در خصوص فعالیت های کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار در ایران و مقایسه تطبیقی آن با سایر کشورها پرداخت.
وی افزود: نابرده همچنین به اثر بخشی آموزش کار آفرینی، پیشینه افراد، جنسیت، مهارت ها بر شروع و راه اندازی کسب و کارها را در کشورهای عضو gem مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.
لازم به ذکر است، بنا به گفته عضو هیات علمی دانشکده کار آفرینی قصد کار آفرینان و نگرش به نوآوری در ایران بالا است ولی میزان و نوآوری نسبت به سایر کشورها پایین است./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.