کری‌خوانی هواداران به جای ارائه راهکار برای استقلال

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – کاربران استقلالی خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که تیمشان برای رسیدن به فینال آسیا باید چه راهکاری داشته باشد، بیشتر از اینکه بحث فنی کنند، برای پرسپولیسی‌ها کری خواندند.

به گزارش ممتاز؛ نظرخواهی از کاربران خبرآنلاین با عنوان «استقلال برای پیروزی در بازی برگشت با اف‌سی‌سئول باید چه راهکاری داشته باشد؟» روز یکشنبه انتشار یافت و کاربران بسیاری در بخش کامنت‌های این خبر نظراتشان را نوشته اند. در بخش نظرات این خبر ۱۸۵ نظر ثبت شده است. تعدادی از کاربران ترکیب پیشنهادی خود را نوشته‌اند و راهکارهایی هم برای به چشم نیامدن غیبت نکونام و تیموریان ارائه کرده‌اند. کاربری که خود را «محسن صالح» معرفی کرده، ترکیب «رحمتی(دروازه) منتظری صادقی عمران زاده نیکبخت (دفاع) پژمان نوری (هافبک دفاعی) ساموئل و جمشیدیان (هافبک ) اکبرپور و قاضی (مهاجم) فرهاد مهاجم (نوک یا همان هدف)» را پیشنهاد داده اما نظر او ۲۴۴ رای منفی و ۸۱ رای مثبت گرفته است.

اما تعداد اشخاصی که راهکار یا ترکیب پیشنهادی خود را نوشته‌اند نسبت به اشخاصی که در بخش نظرات این خبر کری‌خوانی کرده‌اند بسیار کم است. اکثر کاربرانی که زیر این خبر کامنت گذاشته‌اند، برای تیم رقیب کری خوانده‌اند. مخصوصا حالا که فصل تازهی از شعارهای استقلالی‌ها رو شده و آن‌ها با جملات مختلف سعی می‌کنند آسیایی بودن خود را به رخ رقیب قرمزپوش بکشند. شعارهایی مانند «انتقام گرفتن تو آسیا حسرت پرسپولیسیا»، «چیدن ترکیب فرضی تو آسیا حسرت پرسپولیسیا»، آبروریزی تو نیمه نهایی آسیا حسرت پرسپولیسیا» و «باختن تو لیگ آسیا حسرت پرسپولیسیا» از آن دست شعارهایی می باشند که اخیرا وارد ادبیات فوتبال ایران شده است.

البته پرسپولیسی‌ها هم بیکار ننشسته‌اند و برای استقلالی‌ها سوژه‌های تازه درست می‌کنند. آن‌ها با اشاره به لایی خوردن دروازه‌بان و مدافع استقلال در چند بازی قبل، به کادر فنی استقلال پیشنهاد داده‌اند که فقط جلوی لایی خوردن بازیکنانش را بگیرد تا استقلال بتواند فینالیست آسیا شود.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.