کنسرت های سالار عقیلی در تبریز با استقبال مخاطبین برگزار شد

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کنسرت گروه موسیقی سروشان به سرپرستی آرش کامور و خوانندگی سالار عقیلی در تبریز با استقبال مخاطبین و هنردوستان این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اجرا‌ها از ۵ آبان ماه به مدت سه شب در سالن پتروشیمی تبریز با یک دقیقه سکوت در ابتدای اجرا به یاد و احترام از دست رفتگان زلزله اخیر شهرهای ورزقان، هریس و اهر، اجرا شد و گروه سروشان به سرپرستی و آهنگسازی آرش کامور و با خوانندگی سالار عقیلی به اجرای بخش‌هایی از آلبوم سبوی تشنه از ساخته‌های این آهنگساز پرداخت.

همچنین گروه «سروشان» بزودی اجراهای جدیدی را با صدای محمد معتمدی در شهرهای مختلف بروی صحنه خواهد برد، سالار عقیلی هم با همراهی گروه «راز و نیاز» کنسرتی در زنجان برگزار خواهد کرد.

لازم به ذکر است که آرش کامور (آهنگساز و نوازنده کمانچه)، سالار عقیلی (خواننده)، مسعود آرامش (نوازنده سنتور)، میلاد محمدی (نوازنده تار)، حسین قاسم‌زاده (نوازنده نی)، امید توفیقی (نوازنده عود)، مهران فلاحی (نوازنده تار)، سهیل سعادت (نوازنده دف)، سهیل رزاقی (نوازنده تنبک) و میلاد شکری (نوازنده کوزه و دایره) به عنوان اعضای گروه سروشان در تبریز به اجرای کنسرت پرداختند.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. موسوي:

    روز جمعه من در کنسرت سالار عقیلی بودم.بعد از اهنگ اول اقای قره باغی امد و گفت “برنامه گروه کر نداریم دیروز اهانت شده به من” و گروه کر از سن پایین رفتند حال ما از لحن بد و عصبانی ایشان بشیار گرفته شد بسیار دور از اخلاق حرفا ای بود اقای عقیلی هم که تا اخر با حضار سلا علیک نکرد حیف به هزینه و وقتی که گذاشتیم و رفتیم انجا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.