کونته: همه جور دیگری روی ما حساب می‌کنند

۲۱اردیبهشت،

یوونتوس که هفته قبل به عنوان قهرمانی در سری A رسیده بود، با تساوی مقابل کالیاری نمی‌تواند خود را به رکورد ۹۱ امتیاز که در سال ۲۰۰۶ توسط همین تیم به ثبت رسیده بود برساند.

آنها باید ۲ دیدار پایانی خود را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتند تا رکورد را بشکنند ولی این اتفاق نیفتاد. یوونتوس فصل پیش هم به عنوان قهرمانی رسیده بود و در این فصل هم توانست به راحتی از آن دفاع کند.

به نقل از فارس، آنتونیو کونته ابراز امیدواری کرده که تیمش بتواند در فصل آینده نیز همچون ۲ سال قبل به عنوان قدرت برتر کالچو شناخته شود و برای بار سوم در ۳ سال عنوان قهرمانی را به خانه ببرد.

«فکر کردن به آینده کاری بسیار سخت است. پس از آنکه ۲ بار پیاپی قهرمان کالچو شدیم، اکنون همه روی ما به شکل دیگری حساب می‌کنند، درست همان‌طور که سال‌های پیش از آن همه اینگونه روی یوونتوس حساب می‌شد. رسیدن به قهرمانی بسیار عالی است ولی خب، مسئولیت بسیار بزرگی را نیز به همراه می‌آورد. بدین ترتیب فصل آینده برای ما خیلی سخت‌تر از ۲ فصل قبل خواهد بود. به همین خاطر به قدرت و انگیزه بسیار بالایی نیاز داریم تا بتوانیم خودمان را در شرایط کنونی نگه داریم.»

وی افزود: اگر بتوانیم ذهنمان را در این حد نگه داریم و برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم،‌ می‌توانیم در تورنمنت‌های بزرگی مانند لیگ قهرمانان اروپا نیز یکی از شانس‌های قهرمانی باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.