گام فراکسیون محیط زیست برای حل معضل آلودگی هوای کلان شهرها

اردیبهشت ۱۴۰۳

پیرموذن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو هیئت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: اعضای فراکسیون محیط زیست مطالبی را در خصوص آلودگی هوا و راهکارهایی برای حل این موضوع جمع‌آوری کرده‌ و قرار است در جلسه‌‌ی مشترک با سازمان محیط زیست آن را به این سازمان ارائه کنند.

“کمالدین پیرمؤذن” نماینده اردبیل، نمین و نیر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران‌، با اشاره به لزوم حل معضل آلودگی هوا اظهار داشت: با توجه به اینکه داشتن خاک، آب و هوای سالم از نیازهای به حق همه ملت ایران است و با توجه به اینکه ما همه ساله در فصل پاییز و زمستان شاهد گسترش آلودگی هوا هستیم، باید نسبت به این مهم اقدامات لازم را انجام دهیم.
وی افزود: همه ساله به جهت افزایش کشنده آلودگی هوا موج تازه بیماری سرطان در کشور به ویژه در هشت کلان شهر ایران آغاز می‌شود که این امر خسارات بسیاری را برای کشورمان به همراه دارد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به اینکه اعضای این فراکسیون مطالبی را در خصوص آلودگی هوا و راهکارهایی برای حل این موضوع جمع‌آوری کرده‌اند، تصریح کرد: قرار است جلسه‌ای با رئیس سازمان محیط زیست کشور در این خصوص داشته باشیم، چرا که هر ساله با آغاز موج تازه آلودگی هوا شاهد تعطیلی مدارس و ادارات و معضلات ناشی از این امر در کشور هستیم.

نماینده مردم اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در جلسه‌ای که با رئیس سازمان محیط زیست کشور داریم بتوانیم در جهت بهبود هوای کلان شهرها به ویژه تهران و سایر شهرهای صنعتی کشور اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.