گزارش از مجمع عمومی فدراسیون فوتبال

نخستین مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در ۲۰ ماه اخیر به منظور تصویب اساسنامه جدید این فدراسیون آغاز شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، بعد از ماه‌ها معطلی، بالاخره مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با تایید اساسنامه جدید از سوی فیفا آغاز شد تا اعضای مجمع نظر خود را درباره اصلاحات جدید این اساسنامه اعلام کنند. این مجمع به علت محدودیت‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا برای نخستین‌بار به صورت مجازی برگزار شد و حاضران برای برگزاری انتخابات در دو ماه آینده زمینه‌سازی خواهند کرد. 

در ادامه با پوشش زنده ایسنا از این مجمع را مشاهده می‌کنید:

پیش از شروع رسمی مجمع توسط دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان دبیر مجمع، مسعود سلطانی‌فر و محمد علی نژاد، وزیر و معان وزیر در سالن حضور یافتند تا مجمع را به صورت مجازی برگزاری کنند.

مهدی محمدنبی، دبیر مجمع فدراسیون فوتبال گفت: مجمع امروز با توجه به شرایط کنونی کشور و رعایت پروتکل‌ها به شکل وبینار برگزار می‌شود و اسامی حاضران که در خدمت‌شان هم هستیم که در حال حاضر به وبینار وصل شدند ۶۶ نفر هستند. این تعداد برای شروع مجمع کافی است و من دستور جلسه را قرائت می‌کنم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به مفاد جلسه از جمله تایید اساسنامه اظهار کرد: با توجه به این که حاضران به تعداد ۶۶ نفر هستند، خوشبختانه توانستیم این مجمع را با حداکثر آرا شروع کنیم. ما تمام مدارک را برای اعضا فرستادیم و اعضا نظرات خود را درباره ناظران و شمارش کنندگان اعلام کردند.

به گفته نبی و طبق نظرات اعضا که پیش از این برای فدراسیون ارسال شده، محمدرضا غفاری، آبختی سنجابی و سعید عباسی به عنوان ناظرها  و صمد نوتاش، محمد جواهری و اکبر محمدی به عنوان شمارش کنندگان آرا در سالن برگزاری مجمع حاضر شدند.

با اعلام محمدنبی، اعضای مجمع با ۶۸ رای موافق، صورت جلسه مجمع قبلی در سال ۹۷ را تصویب کردند.

در گزارش عملکرد فدراسیون فوتبال از مجمع سال ۹۷ تا این مجمع به صورت ویدیو از پیش ساخته شده، حضور بانوان در دیدار ایران و کامبوج به عنوان یکی از دستاوردهای این فدراسیون عنوان شد. به طور کلی در این گزارش هیچ گزارشی از ناکامی‌های تیم‌های ملی و شکست در پرونده‌های محتلف از جمله شکست در دادگاه کی‌روش و ویلموتس نشد و برخی از اقدامات فدراسیون فوتبال در قالب موفقیت‌ها برای حاضران اعلام شد.

هم‌چنین فدراسیون فوتبال در این ویدئو اشاره‌ای به پرداخت نشدن حق‌پخش تلویزیونی از سوی صداوسیما و همین طور تاثیر تحریم‌های آمریکا بر پرداخت نشدن حقوق فدراسیون از سوی فیفا و AFC کرد.

ادامه دارد…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.