گستردگی سامانه مذاکره تصویری بسیج بی‌نظیر است

۰۱م آذر ،

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سامانه مذاکره تصویری بسیج (سمت)، بزرگترین شبکه پیامک و سامانه اطلاع‌رسانی در سراسر کشور بوده و گستردگی آن بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی در مراسم افتتاح سامانه مذاکره تصویری بسیج (سمت) با بیان این‌که بسیج امروز به فناوری اطلاعات خوبی دست یافته است، اظهار داشت: این سامانه بزرگترین شبکه پیامک و سامانه اطلاع‌رسانی در سراسر کشور بوده و گستردگی آن بی‌نظیر است.

وی به حداقل رساندن رفت و آمدها، امکان برقراری ارتباط زنده و ‌اطلاع از برگزاری رزمایش‌ها را از مزیت‌های این سامانه ارتباطی عنوان و تصریح کرد: افتتاح مناطق مسکونی زلزله‌زدگان نیز از طریق همین سامانه امکان‌پذیر شد.

نقدی با اشاره به این که فرماندهان نظامی با استفاده از این سامانه می‌توانند از اطلاعات کافی برخوردار باشند، اظهار داشت: در روز یکشنبه هر هفته، بنده با ۴۰۰ الی ۵۰۰ فرمانده بسیج که در پایگاه‌های مختلف مستقر می باشند از طریق این سامانه ارتباط برقرار کرده و گفتگوی دو طرفه‌ای را با آن‌ها دارم.

در ادامه این مراسم، سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم، همزمانی هفته بسیج با دهه اول محرم را به فال نیک گرفت و گفت: افتتاح این شبکه ارتباطی کار بسیار خوبی بود که با پیگیری‌های سردار نقدی و همکاران او در سازمان بسیج به نتیجه مثبت رسید.

وی با اشاره به اینکه این شبکه ارتباطی می‌تواند در برقراری هر چه بیشتر ارتباط جهت هدایت، هماهنگی و انتقال مسائل، مشکلات و پیشبرد اهداف مقدس بسیج راه‌گشا باشد، اظهار داشت: ساعاتی پیش که در خدمت فرمانده معظم کل قوا بودیم در مورد مسائل مختلف بسیج ایشان رهنمودهایی را به ما ارائه دادند و طرح صالحین از جمله اقدامات بسیار مبارکی بود که امیدواریم قدم خوبی را در این راستا برداشته باشیم.

سرلشکر جعفری با بیان این که قدر این مسئولیت‌هایی را که در آن قرار داریم بدانیم، افزود: باید خوشحال باشید که چنین توفیقی را برای خدمت به انقلاب اسلامی پیدا کرده‌اید و همه ما در راستای پاسداری از اهداف انقلاب اسلامی، بهتر از قبل مسئولیت‌های خود را انجام خواهیم داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تنوع ماموریت در بسیج کار سختی است که آرزوی توفیق آن را باید داشته باشیم و امیدواریم در موضوعات جنگ نرم و مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نتایج کارهایی را انجام دادید سریعتر به ثمر برسد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.