گلشیفته‌ فراهانی:برای مسلمان‌ها، حرف زدن با شوهر ممنوع است

۰۱م اسفند ،

وقتی می‌خواستم از ایران خارج شوم، پدرم دلیل من از این کار را درک نمی‌کرد. به نظرش من همچنان می‌توانستم فیلم‌هایی که دوست دارم را بازی کنم. بعد از ماجرای جایزه سزار، پدرم بی سروصدا نمایشی که می‌خواست اجرا کند را به هم زد. اما اکنون او حامی من است و می‌گوید: « اگر تو بسوزی، همه ما با تو خواهیم سوخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، گلشیفته فراهانی در گفت و گو با مجله فرانسوی «ابزرواتور» خود را یک مبارز خطاب می کند! این نشریه فرانسوی نیز در مقاله ای در مورد گلشیفته می نویسد: «بازیگری که با ایران مبارزه می کند.»این بازیگر سابق سینمای ایران در این گفت و گو از فعالیت‌های خود به عنوان بازیگر می‌گوید و اینکه اصغر فرهادی، وقتی او را در فستیوال برلین دیده، مجبور شده با او حرف نزند.

به نظر این بازیگر که ظاهراً غرق در توهماتش است، او «اکنون به یک تهدید» تبدیل شده است!وی در مورد بازی در فیلم سنگ صبور می‌گوید: زن داستان، از این مرد برای آزاد کردن خود استفاده می‌کند و من از این نقش برای آزاد کردن خودم استفاده کردم!

این بازیگر سینما ادامه می‌دهد: «وقتی می‌خواستم از ایران خارج شوم، پدرم سبب من از این کار را درک نمی‌کرد. به نظرش من همچنان می‌توانستم فیلم‌هایی که دوست دارم را بازی کنم. بعد از ماجرای جایزه سزار، پدرم بی سروصدا نمایشی که می‌خواست اجرا کند را به هم زد. اما اکنون او حامی من است و می‌گوید: « اگر تو بسوزی، همه ما با تو خواهیم سوخت.»

او اشاره ای به واکنش پدرش بهزاد فراهانی در مورد تصاویر غیراخلاقی اش در کلیپ سزار و بعضی فیلم های سینمایی نکرده است، اما آنطور که خود او روایت می کند ظاهراً آقای فراهانی «اکنون حامی» اوست!

به گزارش انتخاب، گلشیفته فراهانی در گفت و گو با مجله اکسپرس در رابطه خود با این شخصیت می‌گوید: «این شخصیت مجبور است بر بالین همسرش بنشیند و از او مراقبت کند و در این حین آغاز به گفتن رازهای شرم آور خود می‌کند.

او ادامه می دهد: برای بسیار از مسلمان‌ها، حرف زدن با شوهر غیرقابل تصور و ممنوع است!

وقتی خبرنگار از گلشیفته می‌خواهد که خودش داستان را روایت کند، او می‌گوید: « سال ۱۹۹۹، دقیقا در سال‌های ریاست جمهوری محمد خاتمی، من داشتم در یکی از خیابان‌های تهران قدم می‌زدم،. ۱۶ سال داشتم، گرمای هوا ۴۰ درجه بود و من شال سبکی بر سر داشتم… آن روز یک آدم بنیادگرا به پشت من اسید پاشید. بدن من سوخت و شوکه شده بودم!

گلشیفته بدون اینکه بگوید چرا امروز به بیان چنین خاطره ای روی آورده، چنین خاطره خود را به پایان می رساند که «تا یک سال و نیم بعد از آن، من لباس پسرانه می‌پوشیدم، موهای سرم را می‌تراشیدم و صدایم را کلفت کرده بودم»!!…


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱۷۲نظر ثبت شده
  1. مریم:

    آقا من اصلا با این خانم کار ندارم به خودش مربوطه هر چه که میکنه.ولی از کی تا حالا زن مسلمان نمیتونه با شوهرش صحبت کنه؟؟؟ایرانو با عربستان اشتباه گرفتن ایشون.یا اینکه باباشون و فک و فامیلشون با زن عین برده رفتار میکردن.منکه مسلمانم شوهرمم مسلمانه عین تاج پادشاهی باهام رفتار میکنه.بحث فضولی در کار ایشون نیست بحث فضولی های ایشون و دامن زدن به اموضوع ایران هراسیه که در امتدادش میرسیم به جنگ!ایشون افتخار ایران نیست بلکه دارن کمک میکنن دنیا از ایران بترسه و یه روز بهش حمله کنه

  2. سامان:

    آفرین سارا خانوم

  3. سارا:

    رضا صادق تند نرید انگار شما اسلامی نیستید شاید دارید پول می‌گیرید که چرند پرند بگید اسکلید…گلشیفته گور خودشو کند بهش تسلیت میگم توی جهنم میبینیم که آویزانش کردن از موهاش…میدانستید کسی که موهاشو در این دنیا بیرون میکنه ان دنیا آویزانش میکنند?

  4. ف:

    برادرم در انتخاب همسرت خوب دقت کن. گلشیفته های زیادی تو ایران هست.

  5. فراهانی:

    تو مایه سرافکندگی هستی

  6. سمیرا:

    من دیگه حرفی ندارم

  7. یک بنده خدا:

    با امید ظهور امام زمان و پایان دادن به درک نابجای همه تون.کار گلشیفته به خودش مربوطه که باید برای خودش ارزش قائل می شد که هربی سر وپایی نباید اندام او را می دید

  8. نام شما...:

    همتون خاله زنکین و فضول

  9. رویا:

    به خودش مربوطه

  10. محدثهcr7:

    بره گمشه دختره ی فاحشه ی بدکاره

  11. جواد:

    مو خوم ds دیم داس ایداس دا بوق

  12. ژیلا:

    مطمءنم که یه روزگلشیفته ازاین کارش پشیمون میشه…

  13. منتقد:

    هر کس دوست داره یه جوری و با هر روشی مشهور بشه ولی کسی دوست نداره یه جوری مفید باشه!
    گلشیفته همین را می خواست که بهش رسید و شاید همه چه موافق و چه مخالف بهش کمک کردن

  14. مائده:

    گلشیفته افتخار کشورشه

    • احسان:

      آره مدال طلای لختی لودگی هرزگی بی دینی بی ایمانی بی شرفی و…آورده براش کف بزنین

  15. حمید:

    ببین خانوم نه چندان محترم رفتی اونور آب , کشف حجاب کردی گفتن به شما ربطی نداره گفتیم باشه , رفتی فیلم های صحنه دار بازی کردی گفتن به شما ربطی نداره گفتیم باشه , رفتی رسما لخت شدی و عکس های لختت رو هم در تمام فضای مجازی پخش کردی گفتن به شما ربطی نداره گفتیم باشه , ولی این که داری راجب اسلام و مسلمون ها و ایرانی ها هم چرت و پرت و دروغ میگی هم به ما ربطی نداره ؟!؟! نه دیگه این جا دیگه بد جوری به ما ربط داره !!!!! تا حالا هر غلطی که دلت خواست کردی ولی غلط می کنی اگه اونجا دروغ و مزخرف سر و هم کنی اگه تو شعورت انقدر پایینه که تاحالا فکر می کردی زن های مسلمون نباید با شوهرشون حرف بزنن لطفا توهمات احمقانه ی خودت رو اونجا تحت عنوان دین اسلام معرفی نکن چون همه می دونن که در اسلام چقدر به رابطه ی صمیمانه و عاشقانه با همسر تأکیید شده و هم زن و هم مرد موظف به ابراز علاقه و محبت به همسر هستن . پس انقدر دری وری نگو !!!!!!

  16. ماها:

    حیف شما نبود واسه اون …کامنت گذاشتید.

  17. سپهر:

    خودشیفته فراهانی اینقدر ارزش بحث داره آخه؟؟

  18. بهاره:

    ان شاالله امام زمان عج هرچی زودتر ظهورمیکنه ونسل اینطور آدمای پستی رو ریشه کن میکنه الهی آمین

  19. hadi kamianfar:

    لعنت به گلشیفته و پدرش

  20. HAMID77:

    مرگ بر گلشیفته فراهانی

  21. M.R.S:

    برو ای واعظ این چه فریاد است****که گناه دگران به نام تو نخواهند نوشت–کاری به گلشیفته فراهانی نداشته باشید سعی کنیم خودمان راتاجایی که می توانیم پاک کنیم ورفتار خوبی داشته باشیم تا دیگران از ماالگو بگیرند این میشود امر به معروف ونهی از منکر عملی همان چیزی که پیامبر زیاد سفارش کردندولی ما گم کردیم چسبیدیم به امر معروف ونهی ازمنکر زبانی که هیچ فایده ای ندارد

  22. جعفری:

    آقای بهزاد فراهانی با این حمایتها و این دختر متاسفانه خودشون رو از چش انداختن.کو غیرت و تعصب ایرانی و اسلامی…
    خدایا کاری کن جلوی شهدا روسیاه نشویم.

  23. شادی:

    هر کس یه حرفی میزنه هیچکس پاک نیست هیچکس لطفا در مورد کسی نظر ندید ولی یه چیزی هم هست ما فقط و فقط بخاطر اینکه خانواده هامون مسلمون بودن مسلمون شدیم حالا یکی به دینش پایبنده یکی نیست

  24. باران:

    دمت گرم گلشیفته جان انشااله حقوق زنان هم با مردان یکی شود

    • m:

      ان شالله با گلشیفته محشور بشی بدبخت

  25. باران:

    دمت گرم گلشیفته

  26. باران:

    زندگی شخصی ادما به کسی مربوط نمیشه اینقدر مسلمانیتونو به رخ نکشید تمام کند کاریها از از ریشه مسلمانهاست

  27. صادق:

    دمش گرم! واقعا این گلشیفته انتقام خودشو از این حجاب اجباری تحمیلی گرفت و نشون داد که با حجاب زوری و اجباری کسی بزور مسلمون نمیشه! از فردا بگن حجاب اجباری نیست ببینید خیابونا چه خبر میشه، مردم دیگه فهمیدن که تو هیچ کشور مسلمونی حجاب اجباری نیست بجز ایران!! کاسه از آش داغتر شدیم ما! تو کدوم کشورهای عربی اسلامی حجاب اجباریه آخه!!!؟؟

    • you:

      شما شدی وکیل مدافع خانوما

    • حمید:

      خیلی جالبه که بعضی از آقایون بیشتر از خانوما از این حجاب اجباری ناراحتن و هی به خاطرش جلز و ولز می کنن !!!!! البته حق هم دارن چون یه جورایی جلوی چشم چرانی بیشتر اونا گرفته شده!!!! آخه تو چرا خون خودتو کثیف می کنی اگه کسی هم باید از حجاب اجباری بناله اون خانوما هستن ولی جالبه که بعضی از آقایون بیشتر از این بابت حرص می خورن !!!!

  28. فرشته:

    موافقم

    • فرشته:

      من ب عنوان ی دختر ایرانی و مسلمان باید بگم گلشیفته خانم خیلی واست متاسفم تو ابروی هر چی زن مسلمون رو بردی به نظر من باید پدر و خواهرش هم ممنوع تصویر بشن

      • رضا:

        فرشته خانم همون شما آبروی زنان مسلمون رو حفظ کردی کافیه،گر پرده ز روی کارها بردارند معلوم شود که در چه کاریم همه، شما هم فعلا جانماز آب بکش تا صبح دولتت بدمد و فیلم و عکست با دوست پسرهات تو اینترنت بیاد

        • مریم:

          لیاقتت همون امثال خودشیفته است

        • حمید:

          اگه فیلم خودت با دوست دخترت در شرف اومدن به اینترنت است لطفا فکر نکن بقیه مثل خودتن !!!!! صبح گلشیفته و امثال اون که تو باشی خیلی وقته که دمیده و بعضی ها هم مثل این که به جز تهمت زدن به دیگران هیچ راه دیگه ای برای دفاع از این آدم خود فروخته پیدا نمی کنن!!!!

  29. محمد:

    باید ب این خانوم بگیم ک
    توک جمع مسلمونا بزرگ شدی چی شده ک ب راحتی تو اغوش یکی دیگه میری واین طور در باره ی مسلمونا حرف میزنی
    ای مبارز !! داری با چی مبارزه میکنی ؟
    تو ک ابروی همه ی ایرونی ها و مسلمونا رو بردی فک نمیکنی ک یکی با دیدن تو در باره ی مسلکونا چی فک میکه
    ابرو بردی دختر
    تو زندگیت دنبال چی میگردی ؟شهرت؟ خیلیا این کارهارو نکردن و مشهور شدن چرا این کار رو کردی ؟ واسه هرزگی؟
    این کار رو همین جا هم میتونستی بکنی ؟ چرا ابروی ما مسلمونا رو میبری ای مبارز!!
    ببینید یه دختر ………. اعصاب مارو خردمیکنه
    دستت درد نکنه تو ک با مسلمونا بزرگ شدی و زندگی کردی چجوری مارو مضحکه ی همه کردی
    خدا ازت نگذره وطن فروش

  30. پیام:

    اینهمه نظر ؟ ظاهرا خیلی طرفدار داره . یا شایدم داشته و دیگه نداره .

  31. محمدعلی:

    روزی به لیلا فروهر هم همینها رو میگفتن بیاییم مواظب نسل بعد باشیم

  32. ali:

    خاک بر سرت غرب زده

  33. S:

    سلام: سمانه خانوم بد یا خوب این شکل زندگی رو خود گلشیفته خواسته واگر بنا به پاسخ دادن باشه باید به خدا پاسخ بده . اون داره زندگیشو میکنه بحسشم مونده برای بقیه اعصابتونو خراب نکنید .

  34. سمانه:

    توف هم حیفه بگم توف تو صورت هرزه ی بی بندو بارت یکی نیست بگه دختره ی بی پدر بی مادر تو که خواستی بدی خوب می موندی همین ایران دل بچه های خودمون رو شاد میکردی نه غریبه هارو

  35. نام شما...:

    اگه پدرش موافق کارهایش بود پیشش می رفت

  36. بنده خدا:

    خوبه در اشاعه فساد و فحشا پدر دختر را حمایت کند!!!

  37. راضیه:

    هموطنای عزیز م ایرانی های همیشه سربلند و متحد شما ها از خوبی هیچ چیز؛ کم ندارید،گلشیفته برای ما امروز مثل آبی است که ریخته و جمع کردنش خیلی سخته بیاید قضاوت و منع کردن رااز گلشیفته کنار بگذاریم و پایه های دینی خودمان را مستحکم تر کنیم ،بیایید دین کامل الاهی را با سیاست امروز نسنجیم،بیاید نسبت به خود و جامعه کوچک و بزرگ و خدا بیشتر حس مسئولیت داشته باشیم .ودر اخر بیاید مسلمان زاده گی را کنار ؛و مسلمان واقعی باشیم….

  38. mohammad:

    خاک بر سر باباش از خودش بیشعورتر باباش که صدجا تا حالا بیشتر از کاراش دفاع کرده.
    خاکبرسرت گلی هر که دیگه جاتو بود و با اون افغانیه فیلم بازی میکرد اونم بدون مورد اخلاقی تا حالا مرده بود چه برسه که موردم داشتی تو فیلم و اوئنم به اون فضاخت.

  39. میترا:

    گلشیفته ثابت کرد قبل از اینکه یه بازیگر باشه، یه فاحشه ست. ولی خداروشکر حداقل با لخت شدنش به آرزوش رسید و آرزو به دل نمرد. اونایی هم که از کارای چندش آور این جنده حمایت می کنن، یه سری دخترای عقده ای مثل خودش و یه سری پسرای خرابن که با لخت شدنش کلی حال کردن. و ضمنا من یکی باور نمی کنم پدره ازش حمایت کرده باشه!

  40. najla:

    سینمای مبتذل ب این میگن. وقتی شعور گلشیفته در این حده. وقتی عقده و کمبودها تمام زندگیشو گرفته. وقتی پدر و مادرش با پرویی تمام فیلم بازی میکنن و ازش حمایت میکنن نتیجش اینه

  41. افشین:

    سینمایی که پارتی بازی باشه و هرکس آدم خودش و بیاره،هیچ انتظاری نمی توان داشت.

  42. nini:

    من کاملا بامن یه دخترم موافقم زندگی اون به ماربطی نداره بره هرکاری میخوادبکنه ادم اگه غیرت داشته باشه وقتی پاشو ازمرزهای این مملکت گذاشت بیرون غیرتش بهش اجازه نمیده روسریشوبذاره زمین یاهرکاری دلش میخوادبکنه؟
    ازادی تومملکت ما براخانما بیشتراز همه جای دنیاست؟کجای دنیا به زن ارزش دادن؟کجای دنیا؟
    ولی اون حق حرف زدن درمورد ایرانو ایرانیواسلام نداره این دیگه به همه ماهامربوط میشه؟؟
    گلشیفته اصلا جز ایرانی ها حساب نمیشه ایران مال جوونایی هستش که مردونه پای همه چیه این مملکت واسادن واجازه هم نمیدن امثال گلشیفته ها ابروی ایرانو اسلاموببرن؟؟
    امیدوارم خدا به راه راست هدایتش بکنه….

  43. من یه دخترم:

    والا کی زنای مسلمون باشوهراشون حرف نمیزنن؟؟
    کی اسلام همچین حرفی زده؟
    رفته اونجا خودشو که داده به باد فنا هیچی میخواد ابرو و شرف و حیثیت ایرانیا و مسلمونا رو هم بده به باد..
    انقدی که الان تو کشور ما ازادی هست تو کشوریای دیگه نیست..
    مردم ما منظورشون از ازادی اینه که دیگه با لباسای زیر و مایو بیان تو خیابون.
    اونایی که دم از زاردی میزنن منظورش همینه..
    گلشیفته هم نمیتونست تو ایران همچین غلطایی بکنه رفت خارج که راحت زنانگیشو به همه ی مردای خارجی عرضه کنه.
    حالام که رفته دیگه حق نداره بره بشینه از ایران و اسلام حرف بزنه..
    فقط کاش زودتر به خودش بیاد…
    بعضی دوستان میگن به ما مربوط نیست که تو زندگی دیگران دخالت کنیم.درسته..اون رفت خب به جهنم که رفت حالا همچین ادمیم نبود.اما اینکه میره چرت و پرت میگه از اسلام و ایران به همه ی ایرانیا مربوط میشه.

  44. زهرا:

    مختارخان خیلی بی انصافی کردید تو هرچیزی استثنا وجود داره نمیشه با قاطعیت گفت کی ظالم کی دل رحم واقعا واژه حروم زاده درست نبود فکر میکنم خیلی تند رفتید میدونم که شما با انصاف هستیدوبه خوب وبد آگاه خوب که به همه حسن ظن داشته باشیم

  45. قدرت الله:

    ببند دهانت را مختار به محجبه ها توهین مکن.
    زهرا خانوم من از طرف مختار از شما معذزت میخام هم به خاطر ابراز علاقه و هم بخاطر توهین به حجاب

  46. زهرا:

    خدارو شکرایشالله ثابت قدم باشیددرضمن قدرت خان معمولا از خانوما سنشونو نمی پرسن!

  47. قدرت الله:

    زهرا خانم اینو بگم که نمازم را اول وقت میخانم…راستی شما چندسالتان است؟

  48. زهرا:

    دست شما درد نکنه مختار خان اصلا ازتون انتظار نداشتم

  49. مختار:

    سلام زهرا من با قدرت نسبت ندارم در ضمن من واقعا عاشقتم و برای ازدواج دوست دارم

  50. علی:

    قبل اینکه از کشور بره بیرون بازیگر خوبی بود الانم هست ولی نمیدونم چرا با دیدن فیلم هاش حس بدی بهم دست میده – نمیتونم ببینم یک دختر مسلمون بره تو آغوش یه مرد …. – نمیدونم خودش با چه تحلیلی میتونه چنین نقش هایی رو بازی کنه – اگه یه بازیگر آمریکایی چنین نقشی بازی میکنه مشکلی نیست چون تو فرهنگش چیز بدی نیست و برخورد مردم جامعه با اون نقش هم عادیه ولی چطور میشه که تو جامعه مسلمان زندگی کرد و دچار این همه اختلاف فرهنگی و شخصیتی با جامعه شد !؟؟؟؟

  51. s.z:

    این روزا هر کی می خواد مشهورشه بی بندوبار میشه.
    پارو همه چی میذاره.

  52. seda:

    این روزا هرکی می خواد مشهور شه میره اون ور ک یه عده بی بند وبار بگن به به چه جسارتی!
    امسال گلشیفته واسه خود نمایی پا ب عرصه سینما میذارن.

  53. seda:

    ب نظر من این روزها هرکی می خواد مشهور شه اول از ایران فرار می کنه بعدش میره شاخ بازی در میاره ک یه عده بی بندوبار بگن:آفرین چه جسارتی!همه ی اینا چه گلشیفته چه مشابه این از بی بندوباری پا رو همه میزارن میرن دلیلای رفتنشونم چه مسخره اس ما هنر مند خوب زیاد داریم امسال گلشیفته هنرمند نیستن واسه خودنمایی پا ب این عرصه گذاشتن.

  54. زهرا:

    قدرت خان سوال منو پیچوندیدا عیبی نداره همین که نمازخون شوید برای من جای خوش حالی خدای مهربون پشتو پناهتون موفق باشید

  55. قدرت الله:

    درود بر رهبری
    درود بر حکومت اسلامی ایران

  56. قدرت الله:

    درود بر اسلام ناب محمدی

  57. قدرت الله:

    زهرا جون من ترک صلات کرده بودم حرفات درمن تاثیرگداشت ومیخوام دوباره نمازم را بخوانم تو خیلی سواب کردی زن بافاطمه زهرا محشور شوی انشالله

  58. زهرا:

    قدرت خان شما با مختارخان نسبتی دارید?

  59. قدرت الله:

    ممنون زهراجان خوشابحالت که ایمان قوی داری مختار تو دیگه که هستی اینجا چکار میکنی

  60. زهرا:

    مختارخان شما لطف دارید خوبی از خودتون ان شاالله که نظرات من روشماتاثیرگذاشته باشه

  61. مختار:

    زهرا جون چون تو عاقلی و نرم خو هستی

    • قدرت الله:

      مختار این حرفا چیه میزنی یکم حیا داشته باش مرد یعنی چه که دوست دارم دردت بهجونم زهراجون زهرا زن مومنی هست اصلا اهل این حرفا نیست

  62. زهرا:

    محسن خان احسنت ن شاالله ثابت قدم باشید

  63. محسن:

    خدا رهبر عزیزمون راحفظ کنه که اگه این ولایت فقیه ورهبری نبود خدامیدونه تا حالا دیگه از امثال گلشیفته فراهانی در رسانه های ایرانی تجلیل میشد وبه امثال گلشیفته ها سیمرغ بلورین به خاطر بی شرفی میدادن.

  64. محسن:

    امثال این گلشیفته ها رو خودمون بزرگشون کردیم.هر جا پای روابط در میان باشد(یادست کم صرفا روابط)طبیعی است .مشهور شدن برای امثال گلشیفته هلاکت است. ودر عوض کسانی که لایق جایگاههایی هستند که اگر باشند باعث رشد واعتلای جامعه وسربلندی کشور وحاکمیت هستند ولی افسوس که بلااستفاده مانده اندوجای انها راافرادی با تفکرات ابلهانه امثال گلشیفته گرفته اند.

  65. زهرا:

    اختیارداری دوست خوبم خدای بزرگ پشتو پناهت

  66. زهرا 71:

    شما گل دختری زهرا خانوم جون

  67. زهرا:

    قربونت بشم عزیزم من کی باشم که بخوام شمارو ببخشم. شما تاج سری

  68. زهرا 71:

    حالا شما مارو ببخش زهرا جون

  69. زهرا:

    عزیزم هرپنج تا انگشت دست یکی نیستند چه برسه ۷۵ میلیون ایرانی درست نیست این رذائل اخلاقی رو به هموطنات نسبت بدی

  70. زهرا 71:

    خصوصیت بارز ایرانیان بدگویی و غیبته
    اسلام به دست اخوندها بد گفته شده فقط تا تونستن محدودیت هایی برای خانوما ایجاد کردن که نتیجه اش فاجعه به بار میاد.

    • بهاره:

      از کی تا حالا حجاب یعنی محدودیت؟ من که حجاب کاملم رو دارم و خداروشکر تا الان برام مشکلی ایجاد نشده. اینجا دین اسلام برقراره هرکسی هم ناراحته میتونه به گلشیفته بپیونده

  71. نبیل:

    دوستان برای هیچکس ارزوی مرگ نکنید !!!!!!!!!!!!!!
    مسلمان هرگز مرگ کسی را نمیخواهد.

  72. زهرا:

    مختار خان .ببخشیدشما برا چی منو دوست دارید

  73. مختار:

    قربون امام حسین و. مظلومیت ایسشان برم زهرا جون دوست دارم دردت به جونم

  74. زهرا:

    قدرت خان باید ببینی که نقطه ضعف چیه تو چه چیزی سست هستی شیطان دقیقا دست رو نقطه ضعفت گذاشته داره بازیت میده مثلا بهت القا میکنه چرامسلمونها بیشتر سختی میکشند پس کو وعده‌ها خدا حالا توباید زیرک باشی که متاثر نشی قربون امام حسین بدترین بلا ها سرش اومد ولی بازم عاشق بود گله نکرد که خدایا چرا من همینطور یارای حضرت چون حقیقتش درک کردن فقط به دنیا که خوشی هاش زودگذر وغمهاش دیرگذر کاری نداشتن آنها برای آخرت ابدیشون تلاش میکردن

  75. قدرت الله:

    ایام سوگواری سیذشهدا را تسبیت میگوییم

  76. قدرت الله:

    زهرا من اعتقادن به اسلام ضعیف شده دست خودم نیست چکار کنم تو که زن مومنی هستی راه حل بده من اسلام را قبول دارم اما اعتقادم ضعیف شده

  77. زهرا:

    پاینده باشی سرباز اسلام قمربنی‌هاشم نگه دارت. التماس دعا

  78. سرباز اسلام:

    مرگ بر اسراییل

    • کله کدو:

      چی ؟
      اسرائیل ؟
      چه ربطی به گلی داره ؟
      چی زدی ناکس ؟
      برو به جاش شعار بده اینجا مال گلیه

  79. سرباز اسلام:

    گلشیفته باید از صحنه ی روزگار محو شود

  80. سرباز اسلام:

    مرگ بر گلشیفته فراهانی

  81. قدرت الله:

    درود بر رهبری

  82. ط:

    ظ

  83. زهرا:

    مختار خان حق با شماست دین اسلام درست پیاده نشده. اما یه عده‌ای هم بدجور خودشونو میزنن به اون راه.

  84. زهرا:

    قدرت خان یه سوالی داشتم شما به خدا وبه وعده‌های حق خدا ایمان داریداگه بگی آره باورنمیکنم انسانی که که میگه من مسلمونم ذره ای به امتحان های خدا به‌کمک های خدا اطمینان ندارد شما اگه جای امام حسین بودید با اون همه مصیبت چیکار میکردید ما که دیگه از امام حسین بالاتر نیستیم. وگرنه امام حسین به خدا میگفت منکه دیگه امام مسلمونا هستم چرامن باید این همه عذاب بکشم اما حسین عشق تابع محض خدا بود همانطورکه قمربنی‌هاشم با اون همه هیبت تابع محض امام حسین بود بی هیچ چون وچرایی

  85. قدرت الله:

    ما مسلمانان باید چکار کنیم؟ان بچه های کوچک اواره سوری باید چکار کنند؟ان مسلمانان بدبخت عراق و پاکستان و افغانستان که روزانه به خاک و خون کشیده میشوند باید چکار کنند؟چرا همه ی این مشکلات سر مسلمانان می اید؟چرا هر جا نامی از اسلام هست جنگ و خونریزی وجود دارد؟تو بگو چه کاری از دست مسلمین برمی اید که از این بدبختی ها نجات پیدا کنند؟

  86. زهرا:

    اخه اسلام کجا دست مسلمونها رابسته چراتمام مشکلات و…میندازی گردن خدا دیواری کوتاهترازخدا پیدا نکردی چرابه این راحتی میگی خدا به مسلمونها کمک نمیکنداین ناسپاسی بزرگی هست بابا این منجی عالم دلش بکی خوش باشه تا ظهور کنه به ماهایی که روزانه مینالیم ومیگیم خدایا چون من مسلمونم دیگه منو امتحان نکن برو سراغ بقیه اخه میدونی خدایا چون ما مسلمونیم کاربزرگی کردیم توهم باید بشینی دعای مارواستجابت کنی

  87. زهرا:

    قدرت خان ازشما انتظاربیشتری داشتم مثل اینکه ف راموش کرده ایدکه این دنیا محل امتحان هست خدا راه وچاه رابه مانشون داده این خودماهستیم که با تدبیردرست راه راانتخاب کرده وتن به ذلت ندهیم میدونیدچرا مسلمان ها بهشون ظلم میشه چون رهبرندارند چون وحدت ندارند چون هرکی میخوادباسازخودش برقصه بازم بگم یاکافیه

    • قدرت الله:

      به نظرم اسلام دست مسلمانان را بسته و به خاطر همین کشورهای اسلامی عقب مانذده اند خدا اگر واقعا مسلمانان را دوست میداشت بهشان کمک میکرد پس کجاست منجی عالم بشریت؟آیا اوضاع مسلمانان از اینی که هست باید بدتر شود؟نسل مسلمانان در حال ریشه کن شدن است از این بدتر امکان ندارم مسلمانان چقدر باید عذاب بکشند

  88. زهرا:

    ببخشیدمختارخان کدوم سران حکومتی میشه واضح تر بگید

  89. قدرت الله:

    حق با مختار است به مسلمین ظلم زیادی میشود مسلمان ها هرجای دنیا که باشند همیشه در فلاکت و بدبختی زندگی میکنند و زیر سلطه ی بیگانه هستند چرا خداوند هوای بندگان مومنش را ندارد

  90. مختار:

    از دست ما چه بر میاد

  91. زهرا:

    مختار خان ازشما بعیده اخه این دلیل موجهی نیست ماکه میدونیم افرادی که به اسم دین ظلم میکنند انسان هایی بی دین وفریبکاری هستند که میخواهنددین را بدنام کنند وظیفه ماست که افراد را آگاه کنیم وازدینمون دفاع کنیم نه این که پاپسبکشیم وپشت دین اسلام را خالی کنیم

  92. مختار:

    آخه ظلم زیادی به مسلمین به اسم دین میشودتو خودت عاقلی که

  93. زهرا:

    حیفه شما نیست اخه چرابه اسلام اعتقادی ندارید????????=?

  94. مختار:

    زهرا جان راستش درسته مسلمان هستم ولی به اسلام اعتقاد ندارم

    • زهرا:

      شما که اعتقاد نداری مسلمانم نیستی الکی نگو با اینکه مسلمانم

  95. زهرا:

    .مختارخان ازشما که مسلمان هستی این حرف بعیده برادرمن اگه چندتا کتاب درست را بخونی میفهمی که اسلام دین بسیارراحتی هست خودما این دین را پیچیده کردیم ادمایی ازاون سر دنیا مسلمان میشوند وما به بهانه سخت گیری دینمان رابه آنها می‌فروشیم

  96. قدرت الله:

    مرگ بر گلشیقته
    لعنت خدا بر گلشیفته
    دل مسلمانان را به درداوردی دل رهبرمان را به درد اوردی
    انشاالله روزی به دست سربازان گمنام امام زمان به درک واصل خواهد گشت و دل رهبرمون شاد خواهد شد

    • صحرا:

      قدرت جان رهبر ما انقدر کار و بدبختی داره که اصلا به گلشیفته فکر نمیکنه لطفا جو نده

  97. مختار:

    درسته گلشیفنه جون یه مقدار مبالغه کرده اما از یه دید دیگر کاملا درست کفته منظور ایشان این بوده اسلام دین سخت گیری است

    • lمحسن:

      سخت گیری چی؟سخت گیری از نظرشمایعنی این که به ادم بگن شرافت داشته باش.در مورد گلشیفته هم فقط میتونم بگم حقش اینه که بمیره چونکه داره به تمدن وفرهنگ ودین ونظام اسلامی وغیرت وشرافت ایرانی اهانت میکنه وبااون نفس کثیفش همه چیز ما رو به بازی میگیره.

  98. ساناز جون:

    پدر سوخته ابروی ما اراکیا رو برده بی شرف با اون قیافه ….ش کمبود داره اینجا نتونس خودشو ارضا کنه رفت جاییکه لایقشه

    • آرام:

      مگه اراکیه؟؟؟؟

  99. سی سی:

    من که تو ایرانم بود خوشم ازش نمییییومد چه برسه الانش ولی خیلی بی شرفه که واسه پیشرفت در حرفش رفت خودشو فروخت………..

  100. فرشته:

    با سلام ، گلشیفته خانم تو هنوز متوجه نیستی که چه بلائی سر خودت و خا نواده ات آوردی . اگر روزی بچه دار شدی اون موقع میفهمی که پدر و مادر همیشه دلسوز بچه هایشان بوده اند و خواهند بود . وقتی میگوئی که پدرت حامی تو است و میگوید اگر تو بسوزی همه ما خواهیم سوخت این به معنای حامی بودن تو نیست این به معنای این است که پدرت همیشه نگران تو بوده و نگران این است که اگر در کشور غریب بلائی سر تو بیاید او باید چه کار کند و تو با خودسریهایی که انجام میدهی آبروی چندین ساله او رو به باد دادی .

  101. ali:

    درسته که کشتنش؟ بابا این بازیگر بود بازیگر با عروسک خیمه شب بازی هیچ فرقی نمیکنه آخه چرا؟

  102. صفر:

    ازقدیم گفتن خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت باش ولی نه به این پوررنگی یابه اصطلاح بهتر به این ننگی
    /.

  103. مختار:

    کارش ایول داره

  104. سعید:

    افرادی که میگن کارا و حرفای خانم فراهانی به ما ربطی نداره، توجه کنن که این خانم میاد مقابل رسانه های دینا یه تهمت بزرگ به یه دین بزرگ میزنه اونوقت ما با خودخواهی میگیم به من و شما چه، هرکی رو تو گور خودش میزارن. ههمین طوری با مسائل برخورد کردیم که الآن وضعمون اینه.
    بنده خدا پول میگره که همین دروغهارو بگه. بالاخره پول مفت که بهش نمیدن.

  105. عسل:

    سلام هر کس مسوئل کردار رفتار وعمل خودشه لظفا نه کسی رو زنده به گور کنید نه سنکسار مراقب خودتون باشید که خدای نکرده اسمی از شما نباشه مث گلشیفته از ۴ تا عکس وحرفم نمیشه قضاوت کرد والا من عکسای که از گلشیفته دیدم همه پوشیده بودن روسری نداشت اونم قول میدم هر کدوم از ما بریم تو فرهنگ اون ور مث گلشیفته باشیم هنر کردیم

    • مهتاب:

      وای شما چقد غلط املایی دارین هول نکنین یه بار نوشته هاتونو بخونید بعد بفرستین جا واسه همتون هست
      یکیتونم که بر ضد رو نوشته بود بر زد

      • اشکان:

        مهتاب جون عسل همه رو غلط نوشته.

      • میترا:

        به جای گیر دادن به نگارش مردم، به محتوای حرفشون توجه کن انقدم با غلط املایی گرفتن از مردم اظهار فضل نکن عزیزم

  106. آراز:

    عزیز جان اسلام میگه به سه شب زنده دار ثوابی نوشته میشه که کسی نمیتواند بزرگی آن را حدث بزند شب زنده داری برای یاد گیری علم شب زنده داری برای عشق بازی با همسر و شب زنده داری نماز شب و همین اسلام میگه معلوم نیست کسی که زنا کرده و یا بدن عریانش رو در مقابل دیگران به نمایش در اورده بخشیده میشه یا نه و همین تور اسلام میگه زن نسبت به شوهر انقدر بیحا باید باشد که نسبت به نامحرم با حیا باید باشدفکر نمیکنید اسلام دین با انصافی هستش و بی انصافی از ما هستش که همه کوته فکری و حماقت خودمان را میخواهیم به اسلام ربط بدهیم و کلیه کارهای اسلام برای حفظ حریم خانواده و متلاشی نشدن ان هست بر عکس این دمکراسی مزخرف غربی ها که به بهانه دمکراسی و حقوق بشر میخواهند ملت ها را به زوال بکشند و خانواده ها را به نابودی و بعضی از ماها هم میشیم نوکر و کنیز بی جیره مواجیب انها و شیطان حالا قضاوت با خودتان لعنت بر بی انصافان و لعنت بر دروغگوهاو کلاشهای هرزه

    • مهتاب:

      بابااااااا حدس نه حدث

  107. mahsaa:

    منم همینجور من که همچین حرفی ازنشنیدم

  108. ssss:

    تو فکر نمیکنی خودت بی خرد ونادون هستی که اینجوری انقدر بی ادب حرف میزنی شهلا تربیت خانوادگیت همینجوریه چه میشه کرد ؟؟؟؟؟!!!!!ضمنا گلشیفته من تمام مصاحبه هاشو دیدم وشنیدم اصلا تا الان من که اطلاعاتم قویه تا حالا همچین حرفی نزده من مطمءنم

  109. شهلا:

    گلشیفته گوه خورده که گفته حرف زن با شوهر برای مسلمانان ممنوع است اتفاقا اسلام خیلی هم در مورد روابط
    زن وشوهرها سفارش کرده
    خانم گلشیفته اصلاعات خودت رو ببر بالا و زیاد مطالعه کن تا کسی بهت نخنده
    دختره بی خرد نادون

    • maryam:

      ببخشید نکنه شما مسئول تعیین کردن نادون بودن ادما هستید که الان دارید اظهار نظر میکنید

  110. razmehr:

    حتمادوست داشته اه ما ایرانیا چه قدر فضولیم. حال بهم زنای بی فرهنگ

  111. شادی:

    به فکر گند کاری های پنهانی خودتون باشید
    به شماها چه ؟!

    • حسی:

      ۲۰. هزار آفرین +++

  112. اذین:

    ب شما چه؟ب من چه؟به تو چه؟

    • حسی:

      کاملا موافقم

    • maryam:

      افرررین بهترین حرف !

  113. mahsaa:

    به نظر من هرکسی اختیاره کاره خو دشوداره هرکسی یه هدفی داره یه سوال از شما دارم من به عنوان یه غریبه ایا حق دارم تو کارهای شما دخالت کنم مسلما نه چون به من مربوط نمیشه پس خانم گلی هم کارهاش اصلا به ما ربطی نداره اون اونجا داره زندگی میکنه باید کارهاشو رفتارهاشو با شرایط اونحا وفق بده چرا چون اونجا دیگه کشورشه برعکسشم همینه هرکسی هم بخاد بیاد ایران زندگی کنه باید با شرایط اینجا همه هنگ باشه درسته؟؟؟؟

    • حسی:

      کاملا موافقم.

      ۲۰. هزار آفرین +++

      • مریم:

        بزن لایکووووووووووووووووو

        • سوسول:

          مخم مخم مخالفم…!!!این حرفا مال موقعییه که طرف یه شخص عادی باشه نه یه بازیگر!!اونم بازیگری که تقریبا همه میشناسنش!خارجی ها هم چشم دوختن به این دختره که ببینن چه طوری داره کشور و اعتقاداتشو ضایع میکنه و آبروی همه ایرونیا رو برده …!!!!!

          • عبدالله ب:

            احسنت . شما برخلاف نامتان یک شخص بسیار منطقی و غیرتمند هستید با نظرتان صد در صد موافقم

  114. رویا:

    به قول شهیداوینی بچه حذب اللهیا توجمهوری اسلامی ازهمه غریبترند!این شما بودی که روروح مااسیدپاشیدی ولی اشکال نداره راحت باش حالا هم که دیگ بابرگشتنت کاری ندارن !بی خیال روح زخمی ما!

  115. تارا:

    گلشیفته جان اعتراض کردی و رفتی درست!!!
    ولی یه کم وطن پرست باش این حرفها چیه که راجع به ایران و فرهنگش می زنی ما هم می گیم آزادی ولی به خدا هر چیزی حدی داره!!!
    تو فرهنگ ما ایرانیها را به قهقرا می کشانی.

  116. mehrnoush:

    حالا من نمیدنم چرا رفته خودشو برهنه کرده که حالا بخواد اینقد با همه کل کل کنه

  117. علی:

    به نظر من درسته گلشیفته کار اشتباهی کرده و شاید دیگه راه برگشتی براش وجود نداشته باشه یا اگه باشه خیلی سخت،ولی باید حرفای اونم شنید ما ک در موردش اطلاعات زیادی نداریم پس بیایید زود قضاوتت کردنو بزاریم کنار ممکنه حرفاش منطقی باشه قابل توجه خشک مذهب هاااااا
    اینهمه دم نزنید…

    • سیمین:

      برادر من, طرف رفته فیلم های ناجور بازی کرده و با افتخار هم همه جا جار میزنه !!! درسته که نباید یه طرفه به قاضی رفت ولی من نمی فهمم شما تا کی می خواین به کسانی که به بدیهی ترین مسایل دینی و اخلاقی پایبند هستن و کسانی رو که انقدر راحت این چیزا رو کنار میذارن و بهش افتخار هم می کنن , سرزنش می کنن اسم خشک مذهب بذارید !!! والا جکی چان هم گفته از بازیگرانی که حاضر به بازی در هر صحنه ای میشن متنفرم !!! یعنی اونم خشک مذهبه ؟! اون نه مسلمونه و نه ایرانی ولی چون یه فرد اخلاق گراست این کار رو تقبیح می کنه !!! پس به اسم این که نباید زود قضاوت کنیم , این رفتار این خانوم رو ماست مالی نکنید!!!! چون خودشه که خودش رو در معرض قضاوت قرار داده و بهش افتخار هم میکنه پس میشه بگین تا کی باید این خوشبینی رو داشته باشیم و راجب ایشون قضاوت نکنیم؟! یک نفر که خودش آبرویش برایش مهم نیست پس به مردم حق داده که هر جوری که می خوان درباره اش قضاوت کنن……………

  118. دیبا:

    من اصلا درک نمیکنم که چرا ماعادت داریم انقدر راحت دیگران رو قضاوت کنیم.یه لطفی کنین و اگه ممکنه خودتون رو قضاوت کنین.مگه دین ما نمیگه (لا اکراه فی الدین)؟

    • صهبا:

      شما ک ایه میدی حداقل واسه خودنت معنی کن چت نگی دیبایی

  119. میثم:

    شرم برما
    یاس میگه دختر ایرونیناموس تو ناموس من چرا اجازه دادیم بره ب پابوس مرگ

  120. براتی:

    اتفاقا گلشیفته بدبخت اسلام خیلی نسبت به مهرو محبت بین زن وشوهر توصیه کرده ،بی جنبه تو مصداق همون تن فروش هستی که با این کارت از نمایندگان اسراییل امتیازاتی به شکلهای مختلف می گیری پدرتم اگه حامی توئه پس اونم مثل تو بی شرفه

  121. حمید:

    یه زمانی میگفتم گلی جون خداشفات بده!!!!
    ولی الان که فکرشو میکنم میبینم خیلی راه ورفتی که برگشتش برات سخته…. ولی کاش یه روز بیدار بشی وبفهمی واسه کی داری حرف میزنی وبر زد چه کسایی داری شعار میدی

    • maryam:

      اره بد جور گمراه شد…..

      • شهریار:

        مریم باید براش دعا کنیم<تا اونم مثه ما راهشو پیدا کنه

  122. ایمان:

    انتظارات گلشیفته از ایران خیلی بالاست ولی اینو باید بدونه که با بیحجاب شدن یک بازیگر زن نظام جمهوری اسلامی عوض نمیشه

  123. مجید:

    به نطرم میومد اگر خطایی هم کرده به خودش مربوطه
    ولی با این حرفاش کاری میکنه که چاره ای نداشته باشیم جز اینکه بگیم خانم گلشیفته خودت کاری میکنی که تمام ایران بخوان راجع به کارت نظراتی بدن که خیلیهاش قابل بیان نیست…
    شما راه خودت رو برو و ما هم راه خودمونو.. هرکسی رو تو قبر خودش میذارن.

  124. darya:

    حیف چنین بازیگری اسیر شیطان شد برای بهزاد فراهانی خیلی ناراحتم بیچاره آبرو چندین و چند ساله اش را دختر هرزه به نابودی کشاند واقعا مرحبا به شقایق،لعنت به گلشیفته خیلی دوستش داشتم چیف که با دست خودش،خودش را به هلاکت رساند

  125. رعنا:

    گلشیفته را باید سنگسار کرد پدر و خواهرش هم باید در ایران ممنوع بازی شوند به خاطر دختر هرزه ای که تربیت کرده

    • shams-s-a:

      رعنا تو را هم باید سنگسار کرد که خودتو خوب نشون می دی خیال می کنی دختر پیغمبر هستی اگه بری خارج از ایران از گلشیفته هم بدتر می شی ل خ ت میری خیابون

      • دزگوار وسووگ:

        رعنا رو چرا در ضمن دست خود آدماست که هر گندی بزنند اون اصل ذات خودشو نشون داد فقط همین .

      • خودم:

        شمس!تو ساکت بابا…رعنا کاملا درست میگه…بیخود از این حیوون حمایت نکن

    • امیر:

      حالا چرا خواهرش؟
      خب باز اونم میشه یکی لنگه ابجیش !!!

    • الی:

      رعنا توی دوران جاهلیت که زندگی نمیکنی بیدار شو.

    • t:

      بابا توروخدا باپدرش کاری نداشته باشین تو چی میدونی تو قلب اون پدر چی میگذر که سکوت کرده؟ چی داره بگه مجبوره فقط سکوت کرده اما شاید توقلبش فریاده. حضرت نوح هم پسر ناخلف داشت پس ادم بدی بوده؟
      یا علی با خواهرش چیکار دارین ؟ اینا به خاطر هم وطناشون بازی میکنن .همین ایرانیها که خوب بلدن زمین بندازنش .شقایق زنی زیباست اونم میتونست بره اما موندن اینجا برای تو

  126. hastie baba:

    khak alam to saret abero khanevadato bordi fekre khahareto nakardi k mikhad 1 omr to sinama iran bazi kone omidvaram k b rahe rast hedayat beshi

    • علی‌:

      اول یاد بگیر به زبون مادریت فارسی تایپ کنی‌، بعد راجع دیگران انتقاد کن! در ضمن پدرش میگه از دخترش حمایت میکنه!

      حالم بد میشه از اونهایی که به خودشون زحمت نمیدن فارسی تایپ کنن، یا اینکه شیک میدونن فینگلیش بنویسند و بعد ادعای ایرانی‌ بودن و … میکنند و به خودشون اجازه میدان راجبه دیگران اظهار فضل کنند. برو اول خودتو درست کن بچه، بعد بیا انتقاد کن!

      • نیلوفر:

        چه ربطی داره شاید نرم افزارشو نداره 😐
        در ضمن با اون فیلمی که گلشیفته بازی کرد که تنها به یک رابطه جنسی با یک افغانی داد والا حرفی نمیمونه واسه دفاع از یک فاحشه!!!!

  127. یاسر:

    این بی حجابی اینجا کار دستت داد اونجا رفتی آبرویی واست نذاشت مشکل از خودته شک نکن

    • ds:

      درود بر گلشیفته که حجم انبوهی از مدفوع را بر سر و کله‌ی بسیج و بسیجیان عزیز خالی کرد.

      • raha:

        بیشتر به نظر میاد روی سر خودش خالی کرده تا بقیه.

  128. نگار:

    vaghean abero haarchii 2khtare irani borde agee saar ta paamam tala konan hazer nista y lahze jash bashbichare pedaresh

    • shirin:

      حالا همه شما که اینجا نطق میکنین خداییش چندتاتون دربه در دنبال فیلمای جدید گل شیفته میگردین و با ولع ثانیه به ثانیشو با دقت میبینین.دختری که دست به ابروهاش نمیزد شد این!وای به حال شما دختر پسرایی که همه کار میکنید اینجا که میرسه جانماز آب میکشید.باید ببینی چقدر جلو آب از تشنگیتون میگذرین……….

      • شهریار:

        من که با حرفات تحت تاثیر قرار گرفتم>بقیمشاید تحت تاثیر قرار بگیرن نمیدونم دیگه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.