گولیت: فرمول گواردیولا در لیگ برتر جواب نمی‌دهد

۰۷م آذر ،

    رود گولیت بر این باور است که پپ گواردیولا درصورتی که بخواهد هدایت تیم دیگری را در دست بگیرد، برای تکرار موفقیتی که با بارسلونا داشته راه دشواری در پیش دارد.

گزارش شده است که رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی مشتاق است تا سرمربی موفق کاتالان‌‌ها را به خدمت بگیرد؛ این در حالی است که رافا بنیتس اخیرا تا پایان فصل سکان هدایت را در استمفورد بریج در دست گرفته است.

به گزارش فارس، گولیت که در حال حاضر به عنوان تحلیل‌گر فوتبال برای چندین رسانه کار می‌کند، اظهار داشت:‌ گواردیولا نخواهد توانست همان موفقیتی را که در نیوکمپ کسب کرده تکرار کند و فرمول آزمون و خطای او در لیگ برتر جواب نخواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم تکرار کاری که گواردیولا با بارسلونا انجام داد، دشوار است. همچنین او بازیکنان فوق‌العاده‌ای را در بارسا در اختیار داشت. نمی‌شود یک کار را دو بار به ویژه در یک فرهنگ متفاوت انجام داد.

گولیت ادامه داد: کسانی را می‌شناسم که یک فرمول را در فرهنگ‌های مختلف امتحان کردند اما آن روش همه جا به کارشان نیامد.

با وجود انتقادهایی که باشگاه اخیرا به دلیل اخراج دی متئو از سوی هواداران دریافت کرده، گولیت معتقد است که آبراموویچ حق دارد که جایی که احساس می‌کند درست است تغییر ایجاد کند.

وی در این باره اضافه کرد: آبراموویچ کار بزرگی در چلسی انجام داد. توسعه، زمین تمرین جدید، افتخاراتی که به افتخارات قبلی اضافه کرد نتایج تلاش وی است.

ستاره سابق چلسی ادامه داد: بنابراین به همین دلیل نمی‌توانید او را مقصر بدانید. اما گاهی هضم اتفاق‌هایی که می‌افتد سخت است. در هرصورت چلسی باشگاه او است و می‌تواند هر کاری که دوست دارد انجام بدهد.

رودگولیت تأکید کرد: از اینکه روند کارها در چلسی معقول نباشد، نگران هستم زیرا من عاشق جلسی و روشی هستم که باشگاه دارد اما اکنون برای بازگرداندن همدردی هواداران کار سختی در پیش دارد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.