یکی از میهمانان پرنس هری در لاس وگاس، راز عکس‌های برهنه او را فاش کرد + عکس

صفحه اصلی » سرگرمی » رنگارنگ » یکی از میهمانان پرنس هری در لاس وگاس، راز عکس‌های برهنه او را فاش کرد + عکس

بامدادخبر – ده روز پس از انتشار تصاویر برهنه‌ی پرنس هری، نوه ملکه‌ی بریتانیا در یک مهمانی اختصاصی در لاس‌وگاس، یکی از دخترانی که همراه با او در آن مهمانی بوده، در مصاحبه‌ای با نشریه‌ی میرر (Mirror) چاپ بریتانیا، جزئیات اتفاقات آن شب را فاش کرد. کری رایکرت (Carrie Reichert) سی‌ودو ساله، در این گفتگو […]

پرنس هری

بامدادخبر – ده روز پس از انتشار تصاویر برهنه‌ی پرنس هری، نوه ملکه‌ی بریتانیا در یک مهمانی اختصاصی در لاس‌وگاس، یکی از دخترانی که همراه با او در آن مهمانی بوده، در مصاحبه‌ای با نشریه‌ی میرر (Mirror) چاپ بریتانیا، جزئیات اتفاقات آن شب را فاش کرد.

کری رایکرت (Carrie Reichert) سی‌ودو ساله، در این گفتگو داستان زمان تنها بودنش با هری را که به آن شب‌نشینی جنجالی در سوییتی اختصاصی در لاس وگاس منتهی شد شرح داده است.

او که بریتانیایی‌ و ساکن لاس وگاس در آمریکا است، گفته که به همراه ۹ دختر دیگر برای مهمانی اختصاصی پرنس هری دستچین شده اما پس از آنکه «ضربان قلب شاهزاده‌ی انگلیسی برای او تند شده» آن دو از بقیه جدا شدند و او حدود ۲۰ دقیقه با پرنس هری در اتاق هتلش تنها بوده است.

کری می‌گوید: «ما هم‌دیگر را بوسیدیم. او در آن زمان برهنه بود و البته خیلی راحت. یک اشتباه زمان مستی! این نمی‌تواند عاشقانه باشد، فقط برای سرگرمی بود.»

او ادامه می‌دهد: «هری یک مرد باشخصیت بود اما الکل رویش تاثیر گذاشته و خیلی خرابش کرده بود. من برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در اتاقش بودم.»

کری تنها دختری است که حاضر شده داستان اتفاقاتی را که در آن شب کذایی برای پرنس هری افتاد و پس از آن تصاویر بیلیاردبازی لختش با یک دختر منتشر شد، تعریف کند.

او می‌گوید برای اولین بار زمانی که در استخر شنای هتل بوده، متوجه پرنس هری و همراهانش شده است: «آنها بالا و پایین می‌رفتند و من دقیقا می‌دانستم که او چه کسی است.»

کری توضیح می‌دهد که او به خاطر بریتانیایی بودنش، تنها کسی بوده که پرنس هری را شناخته و سایر کسانی که آنجا بودند هری را نمی‌شناختند. او می‌گوید: «من در انگلستان به دنیا آمده‌ام و تمام افراد خانواده‌ سلطنتی را به خوبی می‌شناسم.»

بعدتر، یکی از همراهان پرنس هری به او نزدیک می‌شود و پیشنهاد حضور در مهمانی در پنت هاوس وی را می‌دهد: «من با دوستان دخترم بودم و آنها از بین آنها فقط من را انتخاب کردند. در واقع، دنبال خوشگل‌ترین‌ها بودند و حدود ۱۰ نفر را دستچین کردند.»

کری ادامه می‌دهد: «بدون اینکه توسط تیم امنیتی بازرسی شویم به طبقات بالا رفتیم و وارد پنت‌هاوس گردان هری شدیم. موزیک در حال پخش بود و بوی الکل همه جا را گرفته بود. هری از قبل برهنه بود. او کاملا آشفته به نظر می‌رسید. یک میز بیلیارد آن وسط بود و هری با چوب بیلیارد، ژست گیتار زدن گرفته بود. جیغ می‌کشید و آواز می‌خواند. خیلی تصادفی می‌آمد و ماها را بغل می‌کرد. او خیلی مهربان و بامزه شده بود.»

او در خصوص عکس‌های منتشر شده و دختری که با پرنس هری در عکس‌ها برهنه است هم می‌گوید: «راستش من یادم نیست که آنها بیلیارد بازی کرده باشند. ولی آن صحنه را دیدم. آن شب از این بغل‌ها و بوس‌ها زیاد اتفاق افتاد. البته همه‌اش برای خنده بود. اسمش را یادم نیست. همه‌مان مست بودیم. او یک دختر آمریکایی بود. خیلی خوش هیکل و واقعا ناز و زیبا. یک جورایی خجالتی بود و البته خیلی هم مست.»

کری می‌گوید که دوستان پرنس هری، او را به انجام رفتارهای خجالت‌آور تشویق می‌کردند: «آنها او را تحریک می‌کردند و فکر می‌کردند که این کار خنده‌دار است. مثلا می‌گفتند: هری! حالا که لختی برو یک کمی بیلیارد بازی کن. یا اینکه: برو بغلش کن.»

به گفته‌ی کری رایکرت، آن دو نفر، تنها کسانی نبودند که آن شب لباسی بر تن نداشتند. او می‌گوید که دختران برهنه‌ی دیگری نیز بودند و تعدادی از مردها هم نیمه‌برهنه بودند.

او اصرار دارد که این یک «سکس پارتی» نبود ولی هری به میهمانان اصرار می‌کرد که لباس‌های‌شان را در بیاورند.

کری سپس داستان تنها بودنش با پرنس هری در اتاق خوب او را شرح می‌دهد: «او آمد به من گفت که چشمان آبی‌ام را دوست دارد. بعد کمی درباره‌ی سربازی‌اش در ارتش حرف زدیم.  کمی بعد او دستم را گرفت و به اتاق خوابش برد. او لخت بود و من هم لباس مهمانی‌ام را درآوردم و فقط با بیکینی ماندم. ما برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه یکدیگر را بوسیدیم. در این فاصله چند نفری هم وارد اتاق شدند و بیرون رفتند. او باز هم من را بوسید و گفت که عالی بوده. او گفت که من زیبا هستم و بعد یک جورایی بدون رغبت به مهمانی برگشتیم و به خوردن مشروب ادامه دادیم.»

کری، حالا با پرنس هری که مورد سرزنش پدرش، پرنس چارلز و حتی مادربزرگش، ملکه قرار گرفته، اظهار هم‌دردی می‌کند: «من نمی‌فهمم که چه اتفاق بزرگی افتاده؟ می‌دانم که او عضوی از خانواده سلطنتی است و شما در این خانواده باید مراقب رفتارتان باشید؛ ولی او فقط می‌خواسته خوش بگذاراند. هری نباید بابت عکس‌ها و حرف‌هایی که مردم درباره‌ی او می‌زنند شرمنده باشد. همه‌ی این‌ها خیلی زود تمام می‌شود.»
 

 راستی … اگر قسمتی از زندگی تون رو ممتازنیوز تشکیل میده , بهتون توصیه میکنم تولبار ممتازنیوز رو حتما نصب کنید [نصب تولبار] 

کلیدواژه ها: عکس برعنه پرنس هری،پرنس هری و دوست دخترش


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ع:

    خیلی بی حیا و وفیحید شما
    و اونایی که جلوی شما رو نمیگیرند بی دلیل
    ۰۹۱۹۸۵۳۰۳۸۴

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.