۳۹۹ دلار قیمت تازه‌ترین تبلت ایسوس

۳۱فروردین۱۳، خبرگزاری‌ها- تازه‌ترین تبلت ایسوس با کارائی یک دفترچه یادداشت هوشمند برای کاربران در حال حرکت طراحی شده و ۳۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

تازه‌ترین محصول ایسوس موسوم به MeMO Pad Smart 10.1 با قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قدرتمند روز قبل رونمایی شد.

MeMO کوتاه‌شده My Mobile, My Moment (لحظات من، همراه من) است که اشاره به محصولاتی دارد که برای کاربران در حال حرکت طراحی شده است.

MeMO Pad Smart از یک صفحه ‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی با وضوح تصویر HD معادل ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل و فناوری تشخیص لمس ۱۰ انگشت برخوردار است.

این محصول ۹٫۹ میلیمتر ضخامت و ۵۸۰ گرم وزن دارد و از فناوری انحصاری سونیک‌مستر ایسوس برای ارایه صدای شفاف، پخش صدا با طیف بسامدی بالا، اسپیکرهای استریو با صفحات ۱۲×۲۵ میلیمتری فلزی، پردازنده چهارهسته‌ای انویدیا موسوم به تگرا ۳ و سیستم‌عامل اندروید نسخه ۴٫۱، بهره‌ می‌برد.

از دیگر قابلیت‌های این محصول ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، امکان استفاده از کارت حافظه خارجی، دوربین ۵ مگاپیکسلی و دوربین دوم برای برقراری تماس‌های ویدیویی با وضوح ۱٫۲ مگاپیکسل اشاره کرد.

ایسوس همچون همیشه نرم‌افزارهای اختصاصی خود را روی این تبلت نیز ارایه کرده است.

این محصول یک ابزار جانبی موسوم به Folio Key نیز به همراه دارد. این محصول شبیه سایر کاورهای محصولات ایسوس است که در خود یک کیبورد بلوتوث جای داده که با تبلت ارتباط برقرار می‌کند.

این کاور به‌صورت آهن‌ربایی روی تبلت را می‌پوشاند و با تا‌شدن در زیر خود به پایه نگهدارنده برای قرارگیری تبلت تبدلی می‌شود.

این کیبورد به باتری داخلی مجهز است و با یک‌بار شارژشدن از طریق کابل USB تا یک‌ماه کار خواهد کرد.

این محصول از طرف ایسوس ۳۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.