˝برف روی‌کاج‌ها˝ به شبکه نمایش خانگی رسید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

آخرین ساخته پیمان معادی با همت ویدئو رسانه پرتو آبی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار سینما هنرآنلاین؛ “برف روی کاجها” اولین ساخته پیمان معادی در مقام کارگردان بود. این فیلم در فهرست فیلم های تحریم شده از سوی حوزه هنری به همراه فیلم های “من مادر هستم”،”پل چوبی”، “پذیرایی ساده”،”من همسرش هستم” و . . . قرار داشت و در اکران عمومی سینماهای این نهاد را در اختیار نداشت. این فیلم با اقبال عمومی و گسترده مخاطبان مواجه شد و به فروش قابل توجهی دست پیدا کرد.

صبح روز قبل (۳۰ مهر) نسخه خانگی برف روی کاجها با همت موسسه پرتو آبی در تیراژ گسترده در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.نکته قابل توجه در نسخه دی وی دی برف روی کاجها این است که بر روی بسته بندی این فیلم ،عنوان -۱۵ درج شده است و تماشای برف روی کاجها به سبب مضمونش به اشخاص زیر ۱۵ سال پیشنهاد نشده است.

“برف روی کاجها” قصه رویا معلم نوازنده پیانوست که با شنیدن یک خبر ناگوار هارمونی زندگی آرام اش به هم می‌خورد. از اینجا به بعد بیننده با رویا در غم‌ها و دلتنگی‌هایش و در تلاش‌هایش برای هضم موضوع خیانت همسر همراه می‌شود.
در این فیلم مهناز افشار، ویشکا آسایش، صابر ابر، حسین پاکدل، حسن معجونی، آناهیتا افشار، الهام کردا و شیرین یزدان‌بخش بازی می‌کنند.

“برف روی کاجها” در سی‌امین جشنواره فیلم فجر اکران شد و سیدجمال ساداتیان تهیه‌کننده این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم را از آن خود کرد.
 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.