˝جینگو˝ در مرحله تصحیح رنگ معلق ماند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تورج اصلانی امیدی به نمایش فیلمش در بخش ˝نوعی تجربه جشنواره فجر ندارد؛

فیلم سینمایی ˝جینگو˝ (روایت معلق) به کارگردانی تورج اصلانی به سبب مشکلات فنی از کانون تبلیغاتی ایران نوین، پس از پنج روز انتظار ناموفق جهت تصحیح رنگ و آماده‌سازی نهایی به لابراتوار بدیع منتقل گردید.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی “جینگو” (روایت معلق)؛ با توجه به شرایط بوجود آمده و بعلت کمبود وقت، تورج اصلانی به نمایش استاندارد فیلم سینمایی “جینگو” در بخش “نوعی تجربه” سی‌و‌دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر امیدوار نخواهد بود. اما با این حال اصلانی امیدوار است از تجربه بیش از نیم قرن متخصصین لابراتوار بدیع برای رسیدن نسخه مطلوب این فیلم به جشنواره سی‌و‌دوم فجر بهره‌مند گردد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی “جینگو” (روایت معلق) اولین فیلم بلند سینمایی تورج اصلانی آمده: سیاوش، اشکان و دکتر، چند روز پیش از پایان دنیا طبق نظریه نوستراداموس در شمال تهران گردهم آمده‌اند که هر کدام خاطراتی ناخوشایند در مواجه با زن دارند. این سه مرد به همراه چند جوان دیگر برای رهایی از هر آنچه آزارشان می‌دهد در انتظار پایان دنیا در سال ۲۰۱۲ می باشند اما زندگی همچنان ادامه دارد.

در فیلم سینمایی “جینگو” سعید ابراهیمی‌فر، پانته‌آ پناهی‌ها، الهه خادمی و نیلوفر خوش‌خلق با حضور هنگامه قاضیانی ایفای نقش می‌کنند. همچنین این فیلم ورود چند جوان موفق به سینمای ایران از جمله؛ سیاوش درخشی و اشکان یغمایی را نوید می‌دهد.

تورج اصلانی نگارش فیلمنامه، طراحی صحنه، تدوین، مدیر فیلمبرداری، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم “جینگو” را بر عهده دارد و در این فیلم نظام‌الدین کیایی بعنوان صدابرداری، محمد شاهوردی و امین میرشکاری بعنوان فیلمبردار، ایرج محمدی رزینی مدیر موسسه آوای کوچه خاطره‌ها بعنوان مجری طرح، امین میرشکاری صداگذاری، فرشته جغتایی طراح لباس، سارا اسکندری و سیدرسول سیدعربی بعنوان طراحان گریم با اصلانی عمکاری کردند.

موسیقی “جینگو” با انتخاب فرهاد مدیری و قطعاتی از بهزاد عبدی آماده شده و حسن اصلانی مدیر تولید، رضا عباسی دستیار اول کارگردان، لیلی مرادی منشی صحنه و دستیار کارگردان و همچنین پیام احمدی‌نیا برنامه‌ریزی آن را بر عهده داشته‌اند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.