˝روزی روزگاری فوتبال˝ با نیکی کریمی به شبکه نمایش خانگی آمد

جمعه ۱۲م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شماره اول مجله تصویری ˝روزی روزگاری فوتبال˝ ساخته نیکی کریمی وارد بازار شد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، مجله تصویری “روزی روزگاری فوتبال” در اولین شماره خود گفتگویی با منصور ابراهیم زاده سرمربی نفت تهران انجام داده است و خاطرات کاپیتان سابق تیم ملی مهدی مهدوی کیا را منتشر نموده است.

مهمان ویژه این شماره احسان حدادی قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن است که نیکی کریمی با وی در این شماره مصاحبه ای انجام داده است. همچنین بررسی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر، مدرسه فوتبال برق تهران و تیم فوتبال ملی ایران از دیگر برنامه های تصویری این مجله است.

“روزی روزگاری فوتبال” مروری بر لیگ ۱۱ فوتبال و خبرها خواندنی در این زمینه دارد. شماره اول این مجله توسط تصویرگستر پاسارگاد با همکاری پخش دنیای هنر و نظارت کمیته فرهنگی و توسعه بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال ایران با قیمت سه هزارتومان وارد بازار شده است.

از عوامل تولید این مجله می توان به: نویسنده: نیکی کریمی، مجری طرح: امین کمیلی، فیلمبرداران: حسین حاتمی و حسن اصلانی، صدابردار:داریوش صادقپور، موسیقی: کارن همایون فر، تدوین :سهند صمدیان، دستیاران کارگردانان: سعید پاکستانی و عباس نظام دوست و مدیر تولید: سعید پاکستانی اشاره نمود.

این اولین مجله تصویری است که یک بازیگر و کارگردان زن سینمای ایران ساخت آن را برعهده دارد. کریمی ساخت فیلم هایی چون “یک شب”، “چند روز بعد” و “سوت پایان” را برعهده داشته است.


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.