نیکی کریمی درباره فوتبال فیلم می‌سازد

قانون- نیکی کریمی برای ساخت تازه ترین اثرش به سراغ فوتبال و حواشی آن رفته است.
به گزارش شبکه ایران،  در حالی که پیش از این گفته می شد «بلور» عنوان تازه ترین فیلم سینمایی نیکی کریمی به عنوان کارگردان است اما تازه ترین اخبار حکایت از آن دارند که این کارگردان زن سینمای ایران با انعقاد قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد یک مجله تصویری با محوریت فوتبال ایرانی را تولید کند؛ مجموعه ای که نگاه فرهنگی این بازیگر سینما به مقوله فوتبال را به تصویر می کشد. بنا به گزارش مهدی ملکی در روزنامه «گل» این مجموعه «روزی روزگاری فوتبال» نام خواهد گرفت و نیکی کریمی در هر قسمت نود دقیقه ای آن ضمن به تصویر کشیدن نکاتی جذاب از متن و حاشیه فوتبال ایران به موضوعاتی همانند گفتگو با مربیان، کاپیتانها، تیمهای لیگ برتری، کانون هواداران باشگاهها، فوتبال بانوان، پیشکسوتان و …پرداخته می شود.

این مجله تصویری بناست از طریق شبکه نمایش خانگی و هر دو هفته یک بار به بازار عرضه شود. اولین مجموعه در ۱۵ شهریورماه عرضه خواهد شد و مهمان اصلی مجموعه اول مهدی مهدوی کیا خواهد بود. کریمی برنامه ریزی های لازم برای عرضه قسمتهایی ویژه از این مجموعه را هم انجام داده تا همزمان با اتفاقاتی همچون دربی آبی و قرمز با دست پر به سراغ مخاطبان برود.
نیکی کریمی قصد داشت تا پیش از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی مرتبط با این محصول ویدیویی، اخبار آن را رسانه ای نکند اما کنجکاویهای خبرنگار روزنامه «گل» سبب ساز آن شد که وی در نهایت به تایید ساخت این مجموعه پرداخته و حتی یکی از عکسهای این مجموعه را که نمایی است دونفره از خودش و مهدی مهدوی کیا در اختیار این روزنامه قرار دهد. بازدیدهای چند روز قبل نیکی کریمی از تمرینات تیم فوتبال نفت آبادان هم بخشی از پروژه تولید «روزی روزگاری فوتبال» بوده است.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.