آتش‌سوزی یک خودرو در اتوبان قم ـ تهران

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملیات‌های صورت گرفته در ۴۸ ساعت گذشته توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان قم اظهار داشت: در روز گذشته ۱۰ مورد آتش‌سوزی در سطح شهر اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: از این ۱۰ مورد، دو مورد مربوط به آتش‌سوزی منزل است که ماموران آتش نشانی با حضور به موقع سر صحنه از وقوع خسارت‌های جانی جلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردای قم ابراز داشت: چهار مورد حریق خودرو نیز در روز گذشته صورت گرفت که یک مورد در کیلومتر ۲۵ اتوبان قم ـ تهران رخ داده است.

وی با اشاره به وقوع چهار مورد حریق ضایعات در روز گذشته عنوان کرد: همچنین در روز گذشته چهار مورد ایمن‌سازی توسط مامورین آتش‌نشانی صورت گرفت که یکی از آنها مربوط به برخورد خودرو با علمک گاز و نشت گاز شهری بوده است.

جعفری ابراز داشت: در مجموع در روز گذشته ۱۴ مورد عملیات توسط ماموران آتش‌نشانی انجام شد که در مجموع ۴۲ نفر در این عملیات‌ها شرکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در روز دوشنبه نیز چهار مورد حریق در شهر قم اتفاق افتاد که سه مورد از آنها مربوط به آتش‌سوزی ضایعات بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردای قم ادامه داد: در روز گذشته همچنین دو مورد تصادف در محورهای مواصلاتی استان قم رخ داد که در یکی از این تصادفات بر اثر اصابت چهار خودرو، راننده یکی از خودروها دچار آسیب‌دیدگی شد.

وی گفت: در روز دوشنبه همچنین یک مورد صید مار و سه مورد ایمن‌سازی توسط ماموران آتش‌نشانی انجام شد.

جعفری اضافه کرد: در مجموع در ۴۸ ساعت گذشته ۲۴ عملیات توسط مامورین آتش‌نشانی انجام شد.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.