تصادف مرگبار ۳ خودرو در اتوبان تهران – کرج

تصادف مرگبار ۳ خودرو در اتوبان تهران – کرج

عصر خودرو : سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات تصادف مرگبار سه دستگاه خودرو در بزرگراه تهران – کرج را تشریح کرد.

به نقل از مهر جلال ملکی اظهار داشت: ساعت ۱ و ۳۶ دقیقه بامداد امروز راننده های خودروهای عبوری در تماس مکرر با سازمات آتش نشانی خبر از آتش سوزی خودروی سواری و محبوس شدن راننده در آن دادند. بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۴۴ و نجات ۳ خود را به محل حادثه در شرق به غرب اتوبان تهران کرج، بعد از پمپ بنزین ورد آورد رساندند.
وی افزود: در نخستین بررسیها مشخص شد، برخورد شدید سه دستگاه خودروی سواری باعث آتش گرفتن یکی از خودروها و گرفتار شدن راننده آن شده بود. آتش نشانان سریع با ایمن سازی محل، شعله های آتش را قبل از سرایت به دیگر خودروها مهار و خاموش کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: امدادگران پس از خاموش کردن شعله های آتش با استفاده از تجهیزات نجات و برش قسمتهای مختلف خودرو، راننده ۴۵ ساله را از داخل خودرو بیرون کشیدند که پس از معاینه اولیه از سوی امدادگران اورژانس مرگ وی تأیید شد.
ملکی افزود: گروه دیگر از نجاتگران در عملیاتی همزمان یک زن۴۰ ساله و مرد ۴۵ ساله که در خودروهای دیگر گرفتار و مصدوم شده بودند را با استفاده از تجهیزات نجات از داخل خودرو خارج کردند. همچنین یک سرنشین خودروی پراید موفق شده بود قبل از آتش سوزی از خودرو خارج شود.
وی در پایان گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

چهارشنبه ۱۵ شهریور   ۱۶:۱


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.