آخرین صحبتهای کی‌روش پیش از ترک ایران: ان‌شاءالله قراردادم تمدید می‌شود

۲۹خردادماه،

کارلوس کی‌روش ابراز امیدواری کرد که قراردادش با تیم ملی تمدید شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم ملی فوتبال پس از جشن قهرمانی تیم ملی اظهار کرد: من به ایران آمده بودم تا فرصت تازهی را در کارنامه کاری‌ام تجربه کنم. ما برای خوشحال کردن مردم بازی می‌کنیم. فوتبال بازی‌ای است که سراسر لذت است و به مردم تعلق دارد. همه کارها هم باید در راستای خوشحال کردن آن‌ها باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردید از سه بازی آخر ۹ امتیاز بگیرید، گفت: من مثل شما فکر نمی‌کنم. ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رفتیم. هیچ سببی نمی‌بینم که بخواهیم در یک یا دو بازی برای پیروزی بازی کنیم و از همه بازی‌ها سه امتیاز را می‌خواهیم. چیزی که برای من شگفت‌انگیز بود سه برد پیاپی در آخرین دیدارها نبود بلکه شکست مقابل ازبکستان و لبنان بود که پیروزی‌های ما هم به خاطر تعهد و نظم تیمی بود.

کی‌روش دربارهٔ حرکت خود بعد از پایان بازی ایران و کره جنوبی گفت: فقط می‌خواستم بگویم به خاطر بردی که در زمین کره به دست آورده‌ایم خوشحالم و این کار را برای تحریک کره‌ای‌ها و یا از روی غرور انجام ندادم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد خود را با تیم ملی تمدید می‌کند یا خیر به گفتن یک کلمه بسنده کرد و گفت: ان‌شاءالله.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.