آخرین «لاک‌پشت نینجا» پیدا شد!

۰۵اردیبهشت،

اکشن کمدی و ماجراجویانه «لاک‌پشت‌های نینجا» یکی دیگر از بازیگران اصلی خود را پیدا کرد؛ «دنی وودبورن» تازه‌ترین بازیگری است که به این پروژه پیوسته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ دنی وودبرن در نسخه تازه و احیا شده این مجموعه فیلم موفق دهه نود میلادی، در نقش اسپیلینتر بازی خواهد کرد.

انتخاب وودبرن در حالی انجام می‌شود که کلید فیلم‌برداری «لاک‌پشت‌های نینجا»ی تازه، هفته قبل در حومه شهر نیویورک (به عنوان لوکیشن اصلی فیلم) زده شد.

تهیه‌کنندگان فیلم در این شرایط، سخت به دنبال بازیگری بودند که باید در نقش یکی از پنج لاک‌پشت نینجای قصه فیلم ظاهر می‌شد.

اسپلینتر در کنار چهار کاراکتر لاک پشتی دیگر به نام‌های رافائل، لیوناردو، دوتاتله و میکل آنجلو، پنج شخصیت اصلی قصه این فیلم را تشکیل می‌دهند.

قبل از این آلن، ریکمن پیتر پلوزک، جرمی ‌هاوارد و نوئل فیشر برای بازی در نقش این چهار لاک‌پشت نینجا انتخاب شده بودند.

میگن فاکس هم در این فیلم در نقش کاراکتر اصلی مونث قصه بازی می‌کند، اما هنوز معلوم نیست وی در نقش خبرنگار آپریل اونیل بازی خواهد کرد، یا یک کاراکتر تازه را روی پرده خلق می‌کند.

ویل آرنت کمدین سرشناس هم در «لاک‌پشت‌های نینجا» حضور دارد. تهیه‌کنندگان فیلم گفته‌اند وی یک نقش ویژه در این فیلم دارد. اما کسی از کم و کیف این نقش مطلع نیست.

هنوز خط اصلی قصه نسخه تازه این کمدی اکشن فاش نشده است.به همین سبب معلوم نیست قصه آن دوباره سازی نسخه اصلی است یا این که سازندگانش یک قصه تازه برای آن انتخاب کرده اند؟!

جاناتان لیبزمن «لاک پشت‌های نینجا»‌ی تازه و احیا شده را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از آندری نمیک، جاش آپلبام و آرت مارکوم کارگردانی می‌کند.

مایکل بی کاگردان و تهیه‌کننده سرشناس سینما (سازنده مجموعه فیلم «تغییر شکل دهندگان/ترانسفورمرها») نسخه تازه «لاک‌پشتهای نینجا» را در شرکت فیلم‌سازی خود به نام پلاتینیوم دانز تهیه می‌کند.

دنی وود‌برن سال قبل اکشن فانتزی «آینه آینه» را در کنار جولیا رابرتز روی پرده سینماهای جهان داشت. او هم اکنون مجموعه تلویزیونی «استخوان‌ها» را روی آنتن تلویزیون دارد.

«لاک‌پشت‌های نینجا»‌ی تازه برای ششم ژوئن سال ۲۰۲۴ به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود. این فیلم نسخه احیا شده یک کمدی اکشن موفق سینمایی است، که اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۰ به نمایش عمومی درآمد و در سال‌های بعد صاحب دو دنباله شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.